Γ.Δ.
1406.2 0,00%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.44
CENER
0,00%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.28
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
13.02
TITC
0,00%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.398
ΑΒΕ
0,00%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.645
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.76
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.21
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.79
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.71
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.37
ΕΕΕ
0,00%
33.82
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.68
ΕΛΠΕ
0,00%
6.71
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
0,00%
6.882
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.11
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.045
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.305
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.86
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.93
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.992
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.419
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.062
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.946
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
0,00%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
0,00%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.82
ΞΥΛΚ
0,00%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
31
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.13
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.12
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
0,00%
3.615
ΠΕΡΦ
0,00%
5.46
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.935
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.4
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
0,00%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.329
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Κόντρα Οικονόμου –ΣΥΡΙΖΑ για την τροπολογία διαφημιστικής καμπάνιας του Δημοσίου

«Αν ένα συμπέρασμα προκύπτει από την ανακοίνωση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι δεν καταλαβαίνουν το αντικείμενο της τροπολογίας. Με τη γνωστή συνταγή των προκατασκευασμένων  απαντήσεων και του πολιτικού αχταρμά μπερδεύουν διαφορετικά και άσχετα μεταξύ τους πράγματα».

Με αυτή τη φράση ξεκινά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου την ανακοίνωση-απάντηση στη δήλωση των μελών του ΣΥΡΙΖΑ στην Εξεταστική Επιτροπή.

Και συνεχίζει: «Απόδειξη του ότι οι βουλευτές  του ΣΥΡΙΖΑ δεν μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν την σχετική τροπολογία αποτελούν  τόσο το γεγονός ότι η ενημερωτική καμπάνια του 2020 δεν συνδέεται κατά κανένα τρόπο με την τροπολογία όσο και το σημερινό ρεπορτάζ της «Αυγής» που περιγράφει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που προβλέπει η τροπολογία.

»Τους  ενημερώνουμε λοιπόν  για να μην εκτίθενται περισσότερο:

»Η συγκεκριμένη τροπολογία αποτελεί τεχνική βελτίωση του ΠΔ 261/97 και δεν σχετίζεται με κανέναν τρόπο με το αντικείμενο της τρέχουσας εξεταστικής επιτροπής. Η  κατάθεση της τροπολογίας τη συγκεκριμένη στιγμή κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες τηλεοπτικής καμπάνιας, χωρίς τις καθυστερήσεις, τεχνικές ασάφειες  και  γραφειοκρατικά  προβλήματα, για την επέκταση της εμβολιαστική κάλυψης του πληθυσμού και για την ενημέρωση σε σχέση με την αναμνηστική δόση. Για τους ίδιους λόγους ταχύτητας και επιπλέον διαφάνειας, η ρύθμιση καταλαμβάνει εκκρεμείς καταβολές.

»Πιο συγκεκριμένα, με την προτεινόμενη ρύθμιση δίνεται η δυνατότητα στις αναθέτουσες αρχές (υπουργεία) να πληρώνουν απευθείας τα ΜΜΕ για την προβολή /καταχώρηση του διαφημιστικού μηνύματος με βάση πάντοτε το δεσμευτικό σχέδιο (media plan) που έχει καταθέσει ο ανάδοχος που προέκυψε από την διαγωνιστική διαδικασία με βάση το ν 4412/2016 και άρα χωρίς να έχει οποιαδήποτε διακριτική ευχέρεια. Έτσι προκύπτουν τα ακόλουθα οφέλη:

  • Αποφεύγεται οποιοδήποτε ενδεχόμενο σύγκρουσης συμφερόντων αφού σε διαφορετική περίπτωση εκείνος που θα έφτιαχνε το media plan θα πλήρωνε ταυτόχρονα και τα μέσα.
  • Είναι ξεκάθαρο  ότι για να πληρώσουν οι αναθέτουσες αρχές (υπουργεία)  θα πρέπει εκείνος που κατάρτισε το media plan να προσκομίσει όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία (εντολές, αποδεικτικά προβολής κτλ).
  • Με δεδομένο ότι τα χρήματα και τις πληρωμές θα τις διαχειρίζονται οι αναθέτουσες αρχές και όχι οι ανάδοχοι, περιορίζεται ουσιωδώς η πιθανότητα αδιαφανών συναλλαγών (επιστροφών κτλ)  μεταξύ των ΜΜΕ που θα προβάλουν τα μηνύματα και των αναδόχων που καταρτίζουν το media plan.
  • Κατά κανόνα  οι δαπάνες για την προβολή /καταχώρηση των μηνυμάτων στα ΜΜΕ  είναι πολύ μεγαλύτερες σε σχέση με το υπόλοιπο αντικείμενο διαφημιστικών υπηρεσιών του δημοσίου και εφόσον θα πληρώνονται απευθείας από τους δημόσιους φορείς (πάντοτε με βάση το πλάνο του αναδόχου που έχει προκύψει από την διαγωνιστική διαδικασία) δίνεται η  δυνατότητα η διαφημιστική προβολή του δημοσίου να γίνεται έγκαιρα και γρήγορα, ενώ η διαγωνιστική διαδικασία για τον ανάδοχο θα μπορεί να είναι πιο σύντομη.
  • Τέλος, εισάγεται εξουσιοδοτική διάταξη για τη ρύθμιση κάθε αναγκαίας λεπτομέρειας ως προς τη διαμόρφωση του τιμοκαταλόγου και των τελικών τιμών που προσφέρονται στους δημόσιους φορείς με σκοπό την ενίσχυση της διαφάνειας και τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στην ανάθεση των σχετικών υπηρεσιών.

»Καλούμε, λοιπόν τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ όσο δύσκολος και αν τους είναι, να διαβάζουν το περιεχόμενο των ρυθμίσεων  πριν να  βγάζουν ανακοινώσεις».

Υπενθυμίζεται ότι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που μετέχουν στην εξεταστική επιτροπή με ανακοίνωσή τους λίγες ώρες μετά την κατάθεση της υπουργικής τροπολογίας για τη διαφημιστική δραστηριότητα του δημόσιου τομέα κατήγγειλαν μεθόδευση για τη συγκάλυψη ευθυνών.

«Πανικόβλητη η ΝΔ για την καταιγίδα των αποκαλύψεων που έρχεται στην Εξεταστική Επιτροπή, προχωρά ακάθεκτη σε νέες μεθοδεύσεις για συγκάλυψη των ευθυνών με κάθε τρόπο.

»Μετά τις αθλιότητες με το μονοκομματικό προεδρείο, τον αποκλεισμό πολιτικών προσώπων και την “εξαφάνιση” Πέτσα, με ντροπολογία  που κατέθεσε σε άσχετο νομοσχέδιο για τις στρατηγικές επενδύσεις, λίγες ώρες πριν  από την συνεδρίαση της Εξεταστικής, επιχειρεί να υφάνει ένα πέπλο προστασίας στον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον πραγματικό πρωταγωνιστή της διαβόητης λίστας Πέτσα», αναφέρουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ μέλη της εξεταστικής επιτροπής και προσθέτουν:

«Η κυβέρνηση ομολογεί την ενοχή της καθώς έρχεται να καλύψει εκ των υστέρων τις παρατυπίες της  σε ό,τι αφορά στη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος, επιχειρώντας να νομιμοποιήσει αναδρομικά τις παρανομίες της. Πρόκειται -εκτός των άλλων- και για μία ακόμη θεσμική εκτροπή, αφού παρεμβαίνει ως μη όφειλε στις εργασίες της Επιτροπής, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει.

»Όσο και  να προσπαθεί η κυβέρνηση να παρεμβαίνει με πραξικοπηματικό τρόπο, η Εξεταστική Επιτροπή θα συνεχίσει το έργο της και θα αναδείξει τις πολιτειακές, πολιτικές και νομικές παραβάσεις με βάση τις ισχύουσες συνταγματικές διατάξεις και τους ισχύοντες νόμους και όχι με βάση τις αντισυνταγματικές διατάξεις που αποπειράται να εισάγει η κυβέρνηση».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!