Γ.Δ.
1432.6 0,00%
ACAG
0,00%
5.9
CENER
0,00%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
0,00%
12.02
TITC
0,00%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
0,00%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.88
ΑΛΦΑ
0,00%
1.589
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.44
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.98
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
0,00%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.66
ΔΑΑ
0,00%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.595
ΕΕΕ
0,00%
32.02
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.07
ΕΛΠΕ
0,00%
7.1
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.17
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.724
ΕΛΧΑ
0,00%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.24
ΕΤΕ
0,00%
8.118
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.18
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.51
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.077
ΕΧΑΕ
0,00%
4.625
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.71
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.17
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.86
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.49
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.457
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
0,00%
0.854
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
0,00%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.92
ΜΟΤΟ
0,00%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.368
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
0,00%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
0,00%
14.62
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
0,00%
2.42
ΠΕΙΡ
0,00%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.1
ΠΛΑΘ
0,00%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.915
ΣΑΡ
0,00%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
0,00%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Ξεκινά πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4 δισ. ευρώ

Τη νέα εποχή για τον σιδηρόδρομο σηματοδοτεί η έναρξη του διαγωνισμού για έξι εμβληματικά σιδηροδρομικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. ευρώ τα οποία υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ και πρόκειται να αναβαθμίσουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των βασικών λιμανιών και να αλλάξουν τον χάρτη των μεταφορών.

Τα έργα αυτά συνδέουν με ταχύτητα και ασφάλεια μεγάλα λιμάνια της Ελλάδας (Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Λαύριο και Ραφήνα)  με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, αλλάζουν το χάρτη των μεταφορών, αναβαθμίζουν την εμπορική και στρατηγική εμβέλεια των λιμανιών μας, διευκολύνουν τη σύνδεση της χώρας μας με την υπόλοιπη  Νοτιοανατολική Ευρώπη και ενισχύουν το διεθνή της ρόλο.

Ήδη, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε τα τεύχη πρόσκλησης υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος, θέτοντας σε  κίνηση την πρώτη φάση του Διαγωνισμού.

Πρόκειται για τα εξής έργα:

  • Αναβάθμιση υφιστάμενης με διπλασιασμό και εγκατάσταση σηματοδότησης- ETCS και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο με προϋπολογισμό 1,07 δισ. €
  • Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Τοξότες με προϋπολογισμό 1,68 δισ. €
  • Σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης & κατασκευή προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης με προϋπολογισμό 53,4 εκατ. €
  • Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από τον κόμβο Κορωπίου έως το Λαύριο και τον λιμένα Λαυρίου με προϋπολογισμό 390,5 εκατ. €
  • Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής για τη σύνδεση της Ραφήνας και του λιμένα Ραφήνας με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο με προϋπολογισμό 308,6 εκατ. €
  • Ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ρίο – νέος λιμένας Πατρών με προϋπολογισμό 476,5 εκατ. €
  • Όλα τα έργα θα δημοπρατηθούν με το σύνολο των υποέργων τους (υποδομή, επιδομή, ηλεκτροκίνηση και συστήματα), ώστε με την παράδοση τους προς χρήση να είναι άμεσα λειτουργικά.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής δήλωσε: «Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ελλάδας ο σιδηρόδρομος παίρνει τη θέση που του αξίζει και που έχει ανάγκη η χώρα. Είμαστε υπερήφανοι γιατί σήμερα βάζουμε μπροστά το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ και που όταν θα ολοκληρωθεί θα αλλάξει τον χάρτη των μεταφορών. Τα σιδηροδρομικά έργα σημαίνουν πρόοδο, ενίσχυση της διεθνούς θέσης της χώρας μας, τοπική ανάπτυξη, καλύτερη καθημερινότητα και ποιότητα ζωής, προστασία του περιβάλλοντος. Παράλληλα, λειτουργούν ως οικονομικός πολλαπλασιαστής για την τόνωση της αγοράς και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Και αυτά τα εξασφαλίζουμε με τις πράξεις μας, όχι με μεγάλα λόγια και κενές υποσχέσεις».

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, δήλωσε: «Σήμερα απαντάμε με έργα στο διαχρονικό αίτημα για ανάπτυξη και εξέλιξη. Αρχίζουμε τους διαγωνισμούς για έξι σιδηροδρομικά έργα εθνικής εμβέλειας, τα οποία υπηρετούν τον μεγάλο στρατηγικό στόχο, να γίνει η Ελλάδα τα επόμενα χρόνια κόμβος υποδομών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Δουλεύουμε για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος των περασμένων ετών  και να δώσουμε στη χώρα τη θέση που της αξίζει, ενώ με μοχλό ανάπτυξης τον κλάδο των κατασκευών ανοίγουμε νέες θέσεις εργασίας».

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης τόνισε: «Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, στόχος μας ήταν να προχωρήσει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση έργων ζωτικής σημασίας, που θα αλλάξουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που, με την καθοδήγηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και την πολύτιμη βοήθεια του ανθρώπινου δυναμικού μας, ανταποκριθήκαμε στην πρόκληση και θέτουμε τις βάσεις για την υλοποίηση έργων που θα συμβάλλουν στην τόσο αναγκαία ανάπτυξη της χώρας».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!