Γ.Δ.
1484.61 +0,15%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,01%
8.98
NOVAL
-0,36%
2.76
OPTIMA
+1,16%
12.24
TITC
-0,16%
30.7
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,68%
1.454
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,30%
3.11
ΑΛΦΑ
+0,23%
1.7265
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,17%
11.91
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+5,93%
9.64
ΑΤΤΙΚΑ
+0,79%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.99
ΒΙΟΚΑ
-0,84%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+5,05%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,15%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,33%
18.16
ΔΑΑ
+0,30%
8.022
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,48%
11.67
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+4,52%
1.62
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
4.34
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,22%
2.3
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,20%
2.065
ΕΛΠΕ
-0,13%
7.61
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,63%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,93%
1.32
ΕΤΕ
+0,48%
8.454
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.79
ΕΥΡΩΒ
+0,22%
2.245
ΕΧΑΕ
-0,21%
4.81
ΙΑΤΡ
-0,57%
1.73
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.42
ΙΛΥΔΑ
+2,02%
1.765
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
-1,11%
1.246
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,98%
1.235
ΙΝΤΚΑ
+0,29%
3.42
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,66%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,99%
1.475
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+3,01%
1.234
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
-0,54%
7.37
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,36%
23.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,60%
2.855
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
25.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,88%
36.82
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,36%
27.45
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.59
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,48%
14.48
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.82
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,70%
3.961
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,59%
4.27
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+1,54%
1.975
ΣΑΡ
+0,89%
11.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
-1,49%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,10%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Mιχάλης Παπαδόπουλος: Η Κως μπορεί να γίνει το νησί του ποδηλάτου

Στην Κω όπου πραγματοποίησε ομιλία στην εκδήλωση του Δήμου με θέμα την παρουσίαση μελέτης ανάπτυξης του ποδηλατικού τουρισμού βρέθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές,  Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι η χρήση του ποδηλάτου είναι στοιχείο της καθημερινότητας των κατοίκων της Κω, η οποία υποδέχεται εδώ και δεκαετίες ομάδες τουριστών που απολαμβάνουν τις ειδικές διαδρομές ποδηλασίας του νησιού.

Όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Μεταφορών:

«Στην Κω υπάρχουν 6,5 χιλιάδες ποδήλατα προς ενοικίαση και αυτό είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα του νησιού, στο θέμα του ποδηλατικού τουρισμού. Η κουλτούρα υπέρ του ποδηλάτου και της μικροκινητικότητας είναι η υποδομή επάνω στην οποία μπορεί να οικοδομηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της δραστηριότητας.

Βιώνουμε, ταυτόχρονα, μια κλιματική κρίση και η χρήση ήπιων μέσων μετακίνησης είναι ένας από τους τρόπους για να περιοριστούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στον τομέα των μεταφορών.

Σε πολλές περιοχές της Ευρώπης, όπως η Σκανδιναβία, που έχει μακρά σχέση φιλίας με τα Δωδεκάνησα, υπάρχει η τάση στον πράσινο τουρισμό. Ο επισκέπτης, δηλαδή, επιλέγει να ταξιδέψει με μέσα φιλικά προς το περιβάλλον, αλλά και να φτάσει και σε έναν προορισμό που θα του δώσει την αίσθηση ότι σέβεται το περιβάλλον. Η Κως μπορεί να τα προσφέρει όλα αυτά, με όχημα το ποδήλατο».

Ο κ. Παπαδόπουλος υπενθύμισε ότι πρόσφατα, σε συνεργασία με την Υφυπουργό Τουρισμού κα Σοφία Ζαχαράκη, εγκρίθηκε η δημιουργία Εθνικού Συντονιστικού Κέντρου για το EuroVelo στην Ελλάδα, με σκοπό την ανάδειξη του ποδηλατικού τουρισμού.

Σχετικά, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε:

«Την Ελλάδα διατρέχουν σήμερα τρεις ευρωπαϊκές ποδηλατικές διαδρομές και φιλοδοξία μας είναι να ενταχθεί και η Κως στο δίκτυο του Eurovelo, καθώς πληροί όλες τις προϋποθέσεις: το πεδινό ανάγλυφο, πολλούς δρόμους με χαμηλό όριο ταχύτητας και κυκλοφοριακό φόρτο και πάνω απ΄ όλα, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον πολλών διαδρομών.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει τη βούληση να προσφέρει τεχνογνωσία και υποστήριξη σε αυτή την προσπάθεια ώστε η Κως να γίνει το νησί του ποδηλάτου.

Την ίδια βούληση έχω εκφράσει άλλωστε για την ιδιαίτερη πατρίδα μου, τη Δυτική Μακεδονία, η οποία επίσης προσφέρεται για τη χρήση του ποδηλάτου, με παρόμοια χαρακτηριστικά: το πεδινό ανάγλυφο της Πτολεμαΐδας, η ειδυλλιακή παραλίμνια περιοχή της λίμνης Πολυφύτου και οι ομορφιές της Κοζάνης».

Η μελέτη για την ανάπτυξη του ποδηλάτου στην Κω περιελάμβανε συγκεκριμένες προτάσεις που αφορούσαν κυρίως: στην ανάδειξη των υφιστάμενων ποδηλατικών υποδομών του νησιού, την οργάνωσή τους σε διαδρομές με σημάνσεις και την επέκτασή τους, τη δημιουργία χωμάτινων διαδρομών για την ανάδειξη του ορεινού όγκου, καθώς και τη δημιουργία περιαστικών διαδρομών ώστε να ενταχθούν στη συνέχεια στο Eurovelo. Τονίστηκε, επίσης, η ανάγκη κατάρτισης ενός σχεδίου προώθησης αυτού του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ο κ. Παπαδόπουλος πρόσθεσε, τέλος, ότι η υποστήριξη των τουριστικών υπηρεσιών είναι ένα πεδίο που υποστηρίζει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με πολλούς τρόπους και συνέργειες με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους Επαγγελματικούς Φορείς.

Ανέφερε ως παράδειγμα την τροπολογία που εισήχθη στον νόμο για το νέο πλαίσιο στις εξετάσεις αδειών οδήγησης, με την οποία η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι η πρώτη στην Ελλάδα που επιτρέπει δικαίωμα ταξινόμησης 7θέσιων – 9θεσιων ταξί, προκειμένου να εκτιμηθεί πιλοτικά η λειτουργία της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!