Γ.Δ.
1395.57 -0,15%
ACAG
-0,74%
5.33
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,21%
8.34
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,10%
2.3
OPTIMA
-0,47%
12.7
TITC
+1,21%
37.55
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.374
ΑΒΕ
+0,44%
0.456
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,57%
1.538
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.84
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
+0,93%
2.16
ΒΙΟ
+0,58%
5.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,37%
17.82
ΔΑΑ
+0,58%
8.026
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,34%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
+0,42%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,23%
1.64
ΕΛΠΕ
-1,54%
6.695
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
+2,11%
1.838
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,88%
6.904
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-1,52%
2.009
ΕΧΑΕ
-0,35%
4.295
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-3,09%
0.298
ΙΛΥΔΑ
-1,72%
1.715
ΙΝΚΑΤ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
-0,71%
5.6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
2.635
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+0,40%
1.014
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.53
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+1,00%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,67%
19.19
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+1,01%
2.49
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,16%
24.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,25%
31.48
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+2,09%
15.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.793
ΟΤΕ
+0,87%
15.14
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,93%
3.56
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,63%
1.59
ΣΑΡ
-1,85%
10.62
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,81%
0.325
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,70%
3.545
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Τραπεζικά προϊόντα – gadgets σύντομα και στην ελληνική αγορά

Τραπεζικά προϊόντα – gadgets θα δει σύντομα η ελληνική αγορά, σε μία προσπάθεια να μιμηθεί τόσο τις διεθνείς τάσεις στον ψηφιακό τραπεζικό χώρο, όσο και το ίδιο το…retail, αναφορικά με τα αναλώσιμα υλικά και τα πακέτα δώρου.

Όσο προχωράει η τεχνολογία και εντάσσονται καινοτόμες εφαρμογές στις υπηρεσίες, τόσο θα αλλάζει το προφίλ των προϊόντων, ακόμη και των τραπεζικών, με τη μορφή που τα είχαμε συνηθίσει. Ένα «στεγνό» στεγαστικό δάνειο μπορεί να συνδυασθεί με έξτρα bonus για την αγορά ενός καναπέ, και μία κατάθεση, μπορεί να συνδυασθεί με εκπτώσεις σε κάποιο ξενοδοχείο.

Μοιάζει σενάριο φαντασίας, αλλά δεν είναι πολύ μακρινό. Γνωστός τραπεζίτης στην ελληνική αγορά έλεγε χαριτολογώντας το παράδειγμα των retail stores όπου κατά περιόδους, για την προώθηση συγκεκριμένου προϊόντος, π.χ. ενός σκωτσέζικου ουίσκι, μαζί με το ποτό, έδιναν δώρο ένα ποτήρι αναλόγου χρήσης.

Προϊόντα με applications, κάρτες που θυμίζουν gadgets

Μία κυρίαρχη τάση στον ευρύτερο τραπεζικό χώρο είναι ο συνδυασμός προϊόντων με applications, όπως μία πιστωτική κάρτα, προπληρωμένη, που ένας γονιός δίνει στο ανήλικο παιδί του για να χρησιμοποιεί αντί μετρητών. Το app που συνοδεύει την κάρτα, μπορεί να δίνει μια αναλυτική εικόνα στο γονιό για τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω της κάρτας, ελέγχοντας για λόγους ασφαλείας αλλά και όχι μόνο, που ακριβώς κατευθύνεται η κατανάλωση της κάρτας.

Θα φτάσουμε στο σημείο, η πιστωτική κάρτα ή μάλλον ο τρόπος χρήσης της, που ήδη πλέον γίνεται από το κινητό ή το ρολόι, να γίνει ένα προϊόν, που πιο πολύ θα θυμίζει… gadget, παρά μία έκφραση καταναλωτικής πίστης.

Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, έρχεται να προστεθεί η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και η οικογενειακή διάσταση. Είναι άλλες οι ανάγκες των μελών μιας οικογένειας, χωριστά. Άλλες ανάγκες έχει το κάθε μέλος, ανάλογα με την ηλικία, τον τρόπο ζωής, το φύλο… Αυτές τις ανάγκες, θα επιχειρήσουν να καλύψουν με τον πιο εξατομικευμένο τρόπο οι τράπεζες δημιουργώντας μεμονωμένα προϊόντα μεν, αλλά σε μια «ολιστική» προσέγγιση (π.χ είναι όλοι μέλη της ίδιας οικογένειας) – κάτι που επιτρέπει καλύτερη τιμολόγηση.

Πρόσφατα, η Alpha Bank ανακοινώνοντας τον σχεδιασμό της για την επόμενη μέρα και τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, άφησε να εννοηθεί ότι θα υιοθετήσει τη διεθνή και κυρίαρχη αυτή τάση.

Χαρακτηριστικά, στο πλαίσιο σχετικής με το θέμα διαδικτυακής εκδήλωσης, ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking, κ. Ισίδωρος Πάσσας, μίλησε για υψηλές προσδοκίες των πελατών για εξατομικευμένες υπηρεσίες και πολλαπλά κανάλια εξυπηρέτησης.

Μεταξύ άλλων, μία από τις πρωτοβουλίες που «τρέχουν» είναι η η νέα εσωτερική οργάνωση του τομέα λιανικής τραπεζικής γύρω από ομάδες πελατών (segments) με παρόμοιες ανάγκες και απαιτήσεις. Συναφής με αυτό, είναι η δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων (value propositions) για τα υπο-τμήματα πελατών που αποτελούν προτεραιότητα, όπως π.χ. οι «οικογένειες», ένα sub-segment υψηλής αξίας για την Alpha Bank, που φιλοδοξεί να σχεδιάσει σύντομα νέα στοχεύμενα προϊόντα και υπηρεσίες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!