Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

OΣΕ: Δεν κλείνει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου

«Δεν κλείνει, ούτε πρόκειται να κλείσει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου» διαβεβαιώνει η διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος(ΟΣΕ) επισημαίνοντας παράλληλα ότι «το στελεχιακό δυναμικό που αποσπάστηκε για λίγες ημέρες στη Λάρισα, για να καλύψει επείγουσες ανάγκες, θα επιστρέψει στα καθήκοντα του στον Βόλο εντός σύντομου διαστήματος».

Συγκεκριμένα, ο ΟΣΕ σε συνέχεια δημοσιευμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες μέρες σχετικά με το «επικείμενο κλείσιμο του σιδηροδρομικού Σταθμού του Βόλου» με σημερινή ανακοίνωσή του, αναφέρει τα εξής:

1. Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου δεν κλείνει ούτε πρόκειται να κλείσει. Σχετική ανακοίνωση και απόφαση δεν υπήρξε ποτέ. Η Σιδηροδρομική σύνδεση Λάρισας – Βόλου πραγματοποιείται κανονικά και – σε ότι αφορά στο Διαχειριστή της Υποδομής – θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία της εφόσον οι Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις την εξυπηρετούν, όπως ισχύει και για τις υπόλοιπες σιδηροδρομικές συνδέσεις της επικράτειας.

2. Στελεχιακό δυναμικό από το Σταθμό του Βόλου αποσπάστηκε για διάστημα λίγων ημερών στην όμορρη περιοχή της Λάρισας προκειμένου να υποστηρίξει επείγουσες και κρίσιμες για την ανάπτυξη του Οργανισμού ανάγκες. Το στελεχιακό αυτό δυναμικό θα επιστρέψει στα καθήκοντά του εντός σύντομου διαστήματος και αναλόγως της προτεραιοποίησης των αναγκών του Οργανισμού.

3. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος διανύει περίοδο σημαντικής μείωσης του ανθρώπινου δυναμικού του δεδομένων των αθρόων συνταξιοδότησεων των στελεχών του. Ως εκ τούτου η αναπλήρωση συνταξιοδοτούμενων στελεχών αποτελεί στην παρούσα φάση μείζον ζήτημα για την αντιμετώπιση και επίλυση του οποίου, η κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και ο Οργανισμός εργάζονται συστηματικά από κοινού.

4. Ειδικά για την περιοχή της Μαγνησίας, ο στρατηγικός σχεδιασμός του Υπουργείου και του Οργανισμού περιλαμβάνει, πέραν της αναβάθμισης της σύνδεσης της Λάρισας με το Βόλο με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση και την παράκαμψη της νέας Ιωνίας, τη σύνδεση με το Λιμάνι του Βόλου, τις ΒΙΠΕ 1 & 2, το αεροδρόμιο της Αγχιάλου και τη ΒΙΠΕ του Αλμυρού σε ένα ευρύτερο εντυπωσιακό σιδηροδρομικό σχεδιασμό με σκοπό την ενίσχυση των συνδυασμένων μεταφορών και τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα Βόλου στο μεταφορικό τοπίο της χώρας.

5. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος διαθέτει Τμήμα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διοίκηση όλοι εκ των οποίων είναι στη διάθεση των μέσων ενημέρωσης για κάθε ζήτημα σχετικό με τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Είναι επομένως απορίας άξιο πως διακινούνται στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο δημοσιεύματα χωρίς αυτά να έχουν τύχει στοιχειώδους διασταύρωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!