THEPOWERGAME
Η Audi Sport βρίσκεται πενήντα μέρες πριν την έναρξη του Ράλι Ντακάρ 2022. Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει, με τα αγωνιστικά Audi RSQ e-tron να έχουν ολοκληρώσει μεγάλο μέρος των δοκιμών, σε συνθήκες αντίστοιχες με αυτές που θα συναντήσουν στη Σαουδική Αραβία, που θα διεξαχθεί ο αγώνας, 2-14 Ιανουαρίου 2022.
Ένα συμβατικά κινούμενο όχημα στο Ράλι Ντακάρ διαθέτει δύο κύρια στοιχεία. Τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το κιβώτιο ταχυτήτων. Το Audi RSQ e-tron διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω, την μπαταρία υψηλής τάσης με τον μετατροπέα ενέργειας, που διαθέτει μία άλλη μονάδα ελέγχου (MGU) με τεχνολογία από την Formula Ε και τον βενζινοκινητήρα TFSI, σε ρόλο γεννήτριας, με τεχνολογία από το DTM. Καθένα από αυτά τα εξαρτήματα απαιτεί ένα ειδικό σύστημα ψύξης, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους σε έξι, αν συνυπολογιστεί το σύστημα ψύξης και κλιματισμού για τον οδηγό και τον συνοδηγό.
Είναι γνωστό ότι στο ράλι Ντακάρ οι συνθήκες είναι αμείλικτες. Άμμος, πέτρες, νερό, υπερβολική ζέστη και κρύο και μεγάλες υψομετρικές διαφορές, καταπονούν τις κεντρικές μονάδες ελέγχου, αλλά και διάφορα τμήματα του οχήματος. Ωστόσο δίνεται πολύ μεγάλη σημασία στην ασφάλεια των πληρωμάτων. Για το σωληνωτό πλαίσιο του Audi RSQ e-tron οι μηχανικοί επέλεξαν ένα ανθεκτικό στη θερμότητα κράμα χάλυβα από την αεροδιαστημική βιομηχανία, που περιέχει χρώμιο, μολυβδαίνιο και βανάδιο, κάνοντας άτρωτο το εσωτερικό. Στο θεσμό η Audi θα μετάσχει με τρία οχήματα.