Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Μία Bentley Flying Spur Hybrid διέσχισε την Ισλανδία με βιοκαύσιμα 2ης γενιάς

Ένα πρωτότυπο της Bentley Flying Spur Hybrid, κινούμενο αποκλειστικά με βιοκαύσιμο προερχόμενο από άχυρο και «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια, διέσχισε την Ισλανδία απ’ άκρη σε άκρη. Το μήκους 733 χιλιομέτρων ταξίδι, ήταν τμήμα της διαδικασίας έγκρισης του αυτοκινήτου πριν βγει στην παραγωγή.

Η Azure Purple Flying Spur Hybrid κάλυψε την απόσταση με ένα και μόνο ντεπόζιτο και μία φόρτιση, χωρίς την ανάγκη ανεφοδιασμού. Χρησιμοποιήθηκαν 100% βιοκαύσιμα δεύτερης γενιάς και ηλεκτρική ενέργεια γεωθερμικής προέλευσης, που διατίθεται από το ισλανδικό δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.

Το επιτυχημένο ταξίδι ήταν επιβεβαίωση τόσο της μεγάλης αυτονομίας της νέας Hybrid της Bentley, όσο και της έρευνας της Bentley για βιοκαύσιμα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς τροποποίηση κινητήρα. Χρησιμοποιήθηκε καύσιμο που συμμορφώνεται με το ίδιο πρότυπο (EN228) με τη συνηθισμένη βενζίνη αντλίας, ωστόσο προήλθε εξ ολοκλήρου από βιομάζα απορριμμάτων (π.χ. άχυρο) χωρίς κόστος για την παραγωγή τροφίμων ή το φυσικό οικοσύστημα. Ο συνδυασμός αυτού του καυσίμου και του ευφυούς ηλεκτροκίνητου συστήματος κίνησης της Flying Spur Hybrid, σήμαινε συνολική μείωση κατά 45% στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με αυτές να υπολογίζονται από την πηγή προέλευσης της ενέργειας.

Να σημειώσουμε ότι το 100% «πράσινο» βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα θαύμα της σύγχρονης χημείας και αναπτύχθηκε από την Coryton, η οποία υποστηρίζει την Bentley στην έρευνα για ανανεώσιμα καύσιμα. Η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιήθηκε από το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού προερχόταν από το δίκτυο 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της Ισλανδίας.

Το νέο κινητήριο σύνολο του μοντέλου συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα V6 2,9 λίτρων με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 544 ίππους και 750 Nm ροπής, επιπλέον 95 ίππους σε σύγκριση με την Bentayga Hybrid. Η νέα FlyingSpur γίνεται η πιο αποδοτική Bentley που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με ικανότητα να καλύψει περισσότερα από 700 χλμ. χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!