Γ.Δ.
1549.32 -0,09%
ACAG
-1,17%
5.91
AEM
+0,61%
4.6245
BOCHGR
+0,40%
5.08
CENER
-0,94%
9.51
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,49%
8.2
EVR
+2,01%
1.52
NOVAL
-1,01%
2.445
OPTIMA
0,00%
13.4
TITC
+4,10%
45.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,53%
1.93
ΑΒΕ
-0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.68
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,48%
4.315
ΑΛΦΑ
-1,44%
1.784
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.87
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.27
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,73%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-2,64%
0.738
ΑΤΤΙΚΑ
-1,23%
2.4
ΒΙΟ
-1,80%
6.01
ΒΙΟΚΑ
-1,35%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
+9,57%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,71%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+2,10%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,19%
18.68
ΔΑΑ
-0,12%
8.57
ΔΑΙΟΣ
-1,16%
3.4
ΔΕΗ
-0,60%
13.19
ΔΟΜΙΚ
+1,12%
2.715
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,12%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.925
ΕΕΕ
-0,89%
33.4
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
1.776
ΕΛΒΕ
+3,77%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,82%
2.16
ΕΛΛ
-0,34%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,89%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.49
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,90%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.175
ΕΤΕ
-0,07%
8.38
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+3,04%
6.1
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.423
ΕΧΑΕ
0,00%
4.965
ΙΑΤΡ
+1,05%
1.92
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.352
ΙΛΥΔΑ
+2,60%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.15
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+1,75%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-1,48%
6.01
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.15
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
-1,09%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+1,33%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.38
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
6.32
ΚΡΙ
+1,58%
16.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
+1,05%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
+2,38%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+8,02%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.23
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+2,63%
2.34
ΜΕΡΚΟ
+2,07%
39.4
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,02%
21.36
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,87%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,80%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+2,17%
2.35
ΜΠΤΚ
+9,22%
0.77
ΜΥΤΙΛ
+0,23%
34.76
ΝΑΚΑΣ
+3,16%
3.26
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.786
ΞΥΛΚ
+2,51%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,37%
27.3
ΟΛΠ
-0,66%
29.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,18%
16.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,61%
0.783
ΟΤΕ
-1,88%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.94
ΠΑΙΡ
+3,94%
1.055
ΠΑΠ
+0,78%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,55%
4.381
ΠΕΡΦ
0,00%
5.5
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.18
ΠΛΑΘ
+1,75%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+1,36%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,79%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,34%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.69
ΣΑΡ
-0,87%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,65%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+5,53%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.105
ΧΑΙΔΕ
-0,73%
0.68

GROHE: Έρευνα για τη στάση των Ευρωπαίων στην κλιματική αλλαγή

Το YouGov υλοποίησε μια έρευνα για λογαριασμό της GROHE στο πλαίσιο του UN Climate Summit για τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα.

Πιο συγκεκριμένα, το Δελτίο Τύπου της GROHE αναφέρει:

Στο πλαίσιο του UN Climate Summit στην Σκωτία, το YouGov υλοποίησε μια έρευνα για λογαριασμό της GROHE σε 7 Ευρωπαϊκές χώρες, σχετικά με τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα αλλά και με το πόσο ικανοποιημένοι είναι με την πολιτική σχετικά με την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον, θέματα που αφορούν ιδιαίτερα την GROHE, η οποία προσφέρει βιώσιμες λύσεις για το μπάνιο και την κουζίνα. Τι έδειξε όμως η έρευνα;

Βιωσιμότητα: Ναι, αλλά η τιμή μετράει

Μπροστά στην απόφαση για μια αγορά, το μεγαλύτερο ποσοστό των Γερμανών (54% των ερωτηθέντων) δίνει προτεραιότητα στην τιμή, ενώ μόνο το 29% είχε τη βιωσιμότητα του προϊόντος ως προτεραιότητα. Στην ηλικιακή ομάδα 55+ όλο και περισσότεροι (31%) ενδιαφέρονται να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα. Ωστόσο, οι ερωτηθέντες που ζουν σε αγροτικές περιοχές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην τιμή (60%). Σε σχέση με άλλες χώρες, η Γερμανία είναι στη μέση της λίστας αλλά πολύ πιο μετά την Γαλλία. Εκεί, το 49% των ερωτηθέντων δίνει σημασία στη βιωσιμότητα όταν αγοράζει ένα προϊόν. Η Ρωσία έρχεται τελευταία, με το 70% να θέτει ως πρωταρχικό κριτήριο επιλογής για αγορά την τιμή. Το 53% συμφωνεί ότι τελικά η τιμή είναι ο παράγοντας που οδηγεί στην απόφαση για την αγορά.

Το μότο όταν αγοράζουμε νέα προϊόντα: Αποφεύγουμε το πλαστικό

Όταν αγοράζουν νέα προϊόντα πολλοί συμμετέχοντες στην έρευνα δίνουν σημασία στην εξοικονόμηση ενέργειας, αποβλήτων, πλαστικού και νερού. Στη Γερμανία, η εξοικονόμηση αποβλήτων και πλαστικού έρχονται πρώτες με 62 και 59% αντίστοιχα και ακολουθούν η εξοικονόμηση ενέργειας με 57%, το νερό με 45% και στο τέλος το 39% το ζήτημα εκπομπών CO2.

Στην Δανία αυτό είναι διαφορετικό, το 53% είναι ευαισθητοποιημένο στο ζήτημα εκπομπών CO2. H Γαλλία έρχεται πρώτη στην έρευνα όσον αφορά στις εξοικονόμηση νερού σε συνάρτηση με τις νέες αγορές. Το 58% δίνει σημασία στην χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και το 47% προσέχει ιδιαίτερα στην κατανάλωση νερού.

Η δέσμευση για τη βιωσιμότητα είναι μια εταιρική φιλοσοφία

Με την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για την έλλειψη πόρων και την κλιματολογική κρίση, πολλές εταιρίες δίνουν μεγάλη έμφαση στην βιωσιμότητα ως on-trend topic.
Η GROHE έχει αγκαλιάσει το ζήτημα από το 2000 βάζοντας τα θεμέλια για μια κυκλική οικονομία με σεβασμό στο περιβάλλον και στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας στις αξίες της από πολύ νωρίς. Ο Thomas Fuhr, Leader Fittings, LIXIL International and Co-CEO GROHE AG εξηγεί: «Ως μέρος του LIXIL Corporation, η GROHΕ, επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της για την τήρηση της συμφωνίας των Παρισίων του 2015. Για παράδειγμα, η GROHE έχει μειώσει στην παραγωγή της τα επίπεδα CO2 από τον Απρίλιο του 2020. Λαμβάνουμε υπόψιν την αρχή της κυκλικής οικονομίας με Cradle-to-Cradle-Certified® προϊόντα με βάση την οποία αποφεύγουμε τα πλαστικά μπουκάλια και στηρίζουμε τους καταναλωτές που στρέφονται σε ένα βιώσιμο τρόπο ζωής. Αυτό κάνει ξεκάθαρο ότι οι εταιρίες καθοδηγούν την αλλαγή για να επαναπροσδιοριστεί το μέλλον και τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μια οικονομία σε αρμονία με το περιβάλλον είναι δυνατή και αναγκαία.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!