Γ.Δ.
1454.25 +0,12%
ACAG
-0,68%
5.8
BOCHGR
-0,66%
4.51
CENER
+1,32%
9.23
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+0,90%
7.89
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+0,80%
12.66
TITC
+0,88%
39.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,40%
1.5
ΑΒΕ
-2,00%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-0,19%
2.595
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
-0,99%
4.515
ΑΛΦΑ
+0,70%
1.5905
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,89%
10.16
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,30%
0.668
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.2
ΒΙΟ
+1,52%
5.35
ΒΙΟΚΑ
+1,88%
1.9
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,77%
18.34
ΔΑΑ
-0,15%
7.988
ΔΑΙΟΣ
-1,12%
3.54
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-0,85%
1.74
ΕΕΕ
+1,31%
32.6
ΕΚΤΕΡ
+4,11%
1.822
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,21%
2.25
ΕΛΛ
+1,38%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,62%
1.95
ΕΛΠΕ
-1,16%
7.215
ΕΛΣΤΡ
-3,37%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
+0,32%
1.886
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
-2,17%
7.67
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-1,07%
2.226
ΕΧΑΕ
+0,67%
4.5
ΙΑΤΡ
+1,33%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
+0,10%
4.835
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,80%
1.016
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,44%
2.52
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,40%
2.9
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,00%
1.47
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
-1,36%
1.164
ΚΟΥΕΣ
+0,34%
5.88
ΚΡΙ
-0,98%
15.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.74
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,70%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,88%
2.83
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,36%
20.28
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.68
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,79%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,06%
33.42
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-4,14%
0.788
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,57%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,13%
0.815
ΟΤΕ
-0,81%
14.73
ΟΤΟΕΛ
-0,58%
10.3
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,39%
3.876
ΠΕΡΦ
+0,74%
5.43
ΠΕΤΡΟ
+2,43%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,01%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,93%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-1,92%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,34%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+2,43%
3.79
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Ο πρίγκιπας Κάρολος στηρίζει τη μόδα της ηθικής – Τι είναι το fashion ID

Ο πρίγκιπας Κάρολος επαίνεσε το νέο ψηφιακό ID μόδας που βοηθά τους καταναλωτές να κάνουν ηθικές επιλογές.

Ο πρωτότοκος γιος της βασίλισσας Ελισάβετ Β’ του Ηνωμένου Βασιλείου βρέθηκε στη Ρώμη το Σαββατοκύριακο για να συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής της G-20 και συναντήθηκε με διευθύνοντες συμβούλους των μεγαλύτερων brand μόδας.

Ο πρίγκιπας Κάρολος χαιρέτισε τις προσπάθειες που οδήγησαν σε μια νέα ψηφιακή ταυτότητα για τα brand μόδας, επισημαίνοντας ότι θα βοηθά τους καταναλωτές να λαμβάνουν ηθικές αποφάσεις όσον αφορά τις αγορές τους. «Είμαι τόσο ευγνώμων σε όλους σας» είπε στους παρόντες διευθύνοντες συμβούλους, όλα τα μέλη της Ομάδας Δράσης για τη Μόδα (που έχει συσταθεί με πρωτοβουλία του πρίγκιπα Κάρολου) , υπό την προεδρία του Φεντερίκο Μαρκέτι, ιδρυτή του Ομίλου YOOX NET-A-PORTER.

Στη συνάντηση ήταν παρούσα η Νατάσα Φρανκ εκπροσωπώντας την EON, την εταιρεία που παρείχε την τεχνολογία για να δημιουργηθεί η ψηφιακή ταυτότητα.

Η επίδειξη έγινε με ένα κασκόλ, μια τσάντα, ένα πόντσο και ένα σακάκι φτιαγμένο με φτερά που ανακυκλώθηκαν από στρώματα.

Τι είναι το ψηφιακό ID μόδας

Η Φρανκ εξήγησε στον πρίγκιπα Κάρολο ότι ενώ πολλές φορές οι επενδύσεις που πραγματοποιούν οι εταιρείες μόδας για πιο βιώσιμες και υπεύθυνες πρακτικές είναι αόρατες στον πελάτη, «η ψηφιακή ταυτότητα θα επιτρέψει στους ανθρώπους να τις βλέπουν».

Η Ομάδα Δράσης για τη Μόδα είναι μέρος της Πρωτοβουλίας Βιώσιμων Αγορών (SMI) του πρίγκιπα Κάρολου και σε αυτή τη συμμετέχουν, μεταξύ άλλων τα brand Burberry, Gabriela Hearst, Stella McCartney, Selfridges, Vestiaire Collective και Modo Operandi.

«Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν εάν αυτό που αγοράζουν δημιουργείται με βιώσιμο τρόπο και υπάρχει ευθύνη να τους λέμε εάν πιστεύουμε πραγματικά στις κοινές αρχές της διαφάνειας, της λογοδοσίας και της συμμόρφωσης με τους νόμους. Η μόδα είναι ένας από τους πιο ρυπογόνους τομείς στον κόσμο, αλλά αυτό το νέο ψηφιακό ID δείχνει πώς οι επιχειρήσεις δεσμεύονται για ουσιαστική, μετρήσιμη αλλαγή: παρέχοντας στους πελάτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν πιο καθαρές, πιο υγιεινές και βιώσιμες επιλογές. Δείχνει ότι ο κλάδος δεν μιλάει μόνο για αυτά τα ζητήματα, αλλά έχει αναλάβει δράση».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!