THEPOWERGAME
Σε ανοδική αναθεώρηση των εκτιμήσεων για τις οργανικές πωλήσεις στο σύνολο του έτους προχώρησε η Nestle, καθώς κατέγραψαν άνοδο τους πρώτους εννέα μήνες του 2021.
Ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων και ποτών ανακοίνωσε πωλήσεις 63,29 δισ. ελβετικών φράγκων (68,60 δισ. δολάρια) για την περίοδο του εννεαμήνου, από τα 61,91 δισ. ελβετικά φράγκα το προηγούμενο έτος, με τους αναλυτές να αναμένουν 62,93 δισ. ελβετικά φράγκα. Οι οργανικές πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 7,6%.
Τη μεγαλύτερη συνεισφορά ο τομέας του καφέ
Όπως ανέφερε η εταιρεία, η ανάπτυξη στηρίχθηκε στη δυναμική των πωλήσεων λιανικής, στην αύξηση της τιμολόγησης αλλά και στην ενίσχυση των μεριδίων αγοράς.
Τη μεγαλύτερη συνεισφορά έκανε ο τομέας του καφέ, με τις επωνυμίες των Nescafe, Nespresso και Starbucks, ενώ τα Purina PetCare και τα φυτικά και χορτοφαγικά τρόφιμα κατέγραψαν διψήφια ανάπτυξη.
Παράλληλα, με διψήφιο ρυθμό αυξήθηκαν οι πωλήσεις στη Nestle Health Science, αντανακλώντας τη μεγάλη ζήτηση για βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής.
Για το σύνολο του έτους, η Nestle εκτιμά αύξηση των οργανικών πωλήσεων μεταξύ του 6% και 7%, από προηγούμενες εκτιμήσεις για 5% – 6%.