THEPOWERGAME
Παρά το γεγονός πως οι περισσότερες εταιρείες, μετά την πανδημία, ενισχύουν την παρουσία τους ηλεκτρονικά, η Levi’s ανακοινώνει το άνοιγμα 100 νέων φυσικών καταστημάτων. Και ενώ οι καταναλωτές δείχνουν να κάνουν όλο και περισσότερες αγορές μέσω του διαδικτύου, η αμερικανική εταιρεία ένδυσης φαίνεται πως εμπιστεύεται ακόμα το παραδοσιακό λιανεμπόριο.
Πάντως, σύμφωνα με το CNBC που παρουσιάζει τα δεδομένα του eMarketer, το 2008 οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελούσαν μόλις το 3,6% των συνολικών λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, μέχρι το 2020, οι πωλήσεις από online πλατφόρμες ανέρχονταν στο 14% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων. Η πανδημία του κορονοϊού ενδυνάμωσε αυτή την τάση και εκτιμάται πως οι ηλεκτρονικές πωλήσεις για το 2021 θα ξεπεράσουν το 15,3%. Μάλιστα, το νούμερο αυτό αναμένεται να φτάσει στο 23,5% των συνολικών λιανικών πωλήσεων μέχρι το 2025, στις ΗΠΑ.
Παίζει «άμυνα» η Levi’s
Την ώρα, λοιπόν, που οι εταιρείες κλείνουν καταστήματα και επικεντρώνονται στην online παρουσία, η Levi Strauss & Co. επικεντρώνεται μεν στην ενίσχυση της διαδικτυακής της παρουσίας, αλλά παράλληλα διατηρεί ως προτεραιότητα την εμπειρία του καταναλωτή στα καταστήματα.
Κλειδί για αυτή την απόφαση φαίνεται πως ήταν τα οικονομικά στοιχεία του 2020, καθώς οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ανήλθαν στο 10% του συνόλου.
Άλλωστε, η εταιρεία έχει περίπου 3.000 καταστήματα και shop-in-shops (πέρα από τις online πωλήσεις) και έχει επίσης παρουσία με τα προϊόντα της σε καταστήματα ρούχων μαζί με άλλα brands.
Σημειώνεται πως και πέρυσι εν μέσω πανδημίας, η εταιρεία άνοιξε 100 νέα καταστήματα και το ίδιο σκοπεύει να κάνει και φέτος. Τα νέα καταστήματα της εταιρείας θα φτάσουν επίσης τα 100 μέχρι το τέλος της χρονιάς.