THEPOWERGAME
Εντείνεται ο ανταγωνισμός στον χώρο του quick delivery σε προϊόντα σούπερ μάρκετ καθώς εδώ και λίγα 24ώρα έχει ξεκινήσει και επίσημα τις διανομές η πλατφόρμα Pop Market η οποία υπόσχεται την παράδοση των προϊόντων σε λιγότερο από 15 λεπτά χωρίς ελάχιστη χρέωση και σε τιμές σούπερ μάρκετ. Αξίζει να αναφερθεί ότι στην συγκεκριμένη αγορά από τις αρχές του χρόνου δραστηριοποιούνται ήδη η wolt, η e-food -η οποία με την εξαγορά της kiosky’s βρίσκεται αρκετά μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό-, η ferto στα νότια προάστια και η instashop.
Σε πρώτη φάση η Pop Market καλύπτει περιοχές στο κέντρο της Αθήνας όπως Κουκάκι, Πετράλωνα, Γκάζι, Καλλιθέα και Βύρωνα και στόχος είναι η κάλυψη του συνόλου της πρωτεύουσας σε σύντομο χρονικό διάστημα μέσα από την δημιουργία αρκετών dark stores. Οι διανομές οι οποίες αφορούν μερικές χιλιάδες προϊόντα σούπερ μάρκετ, ανάμεσα τους και φρέσκα λαχανικά και φρούτα πραγματοποιούνται από τις 8 το πρωί έως και τα μεσάνυχτα. Όπως προαναφέρθηκε δεν υπάρχει ελάχιστη χρέωση παραγγελίας αλλά μόνο χρέωση παράδοσης ύψους 1 ευρώ ανά παραγγελία για την κάλυψη των εξόδων των διανομέων και των υπαλλήλων στα καταστήματα. Ο τρόπος πληρωμής είναι μόνο διαδικτυακά με χρήση όλων των βασικών τραπεζικών καρτών καθώς στόχος είναι να μειωθεί και εδώ ο χρόνος της όλης διαδικασίας.
O άνθρωπος πίσω από την Pop Market
Πίσω από την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα βρίσκεται η Quick Commerce Μονοπρόσωπη IKE με έδρα στην Κύπρο και μοναδικό διαχειριστή τον Παναγιώτη Μαλαβέτα. Όπως σημείωναν αγγελίες που είχε δημοσιεύσει το προηγούμενο διάστημα η εταιρεία, το εγχείρημα έχει την στήριξη διεθνών κεφαλαίων.
Ο Παναγιώτης Μαλαβέτας διαθέτει ήδη δύο προσπάθειες στον χώρο της διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ στο Λονδίνο. Μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020 και για τέσσερα περίπου χρόνια ήταν ο ιδρυτής της start up Home Run που είχε εκτελέσει περίπου 1 εκατ. παραγγελίες πριν «κατεβάσει ρολά». Σύμφωνα με τον κ. Μαλαβέτα η αποτυχία της Home Run, η οποία υπόσχονταν την παράδοση της παραγγελίας εντός μίας ώρας, οφείλονταν σε μεγάλο βαθμό στο ότι η εταιρεία δεν διέθετε δικές της αποθήκες και δικό της στόλο οχημάτων. Το δεύτερο εγχείρημά του που ξεκίνησε πρόσφατα είναι το oja.app, στο οποίο κατέχει την θέση του στρατηγικού συμβούλου. Πρόκειται για μία πλατφόρμα delivery για ethnic τρόφιμα καθώς και τρόφιμα ειδικής διατροφής που υπόσχεται αυθημερόν παράδοση στο Λονδίνο και μέσα σε λίγα 24ωρα σε όλη τη Μ. Βρετανία.