Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Eurobank: Νέα εταιρική ταυτότητα και αλλαγές στα καταστήματα

Με νέα εταιρική ταυτότητα και νέο μοντέλο καταστημάτων αποχαιρετά το 2021 η Eurobank, μια χρονιά πολύ σημαντική για την Τράπεζα που σύντομα ανακοινώνει πρώτη στην εγχώρια αγορά, μονοψήφιο ποσοστό Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και των γενικότερων αλλαγών που προωθεί η Τράπεζα σε όλα τα επίπεδα – retail, corporate και wealth management – αποφασίστηκε ότι ήρθε η ώρα και για την αλλαγή, μετά από δεκαετίες, της εταιρικής της ταυτότητας.

H νέα ταυτότητα

Ήδη, μία πρώτη γεύση παίρνουν οι πελάτες της από τις ταμπέλες στα καταστήματα (όπως ενδεικτικά στο κατάστημα της Βαλαωρίτου – Βουκουρεστίου) που σταδιακά αντικαθίστανται με καινούργιες. Η λογική της νέας ταυτότητας δεν είναι ξένη από την παλιά εικόνα, όμως έχει διαφοροποιήσεις στις λεπτομέρειες, όπως στην πιο elegant απόχρωση του βασικού μπλε χρώματος και στην γραμματοσειρά, με τα κεφαλαία γράμματα (αντί των μικρών) στην λέξη EUROBANK.

Το γνωστό παλαιότερα ως «λατσόσημο», το σηματάκι δίπλα στην επωνυμία, γίνεται και αυτό πιο μίνιμαλ, με τα γράμματα L από το Legacy και V από το Values (με το V να παραμένει αντεστραμμένο, παραπέμποντας κάπως στο παλιό λογότυπο).

Μία ριζική αλλαγή του δικτύου των καταστημάτων

Η νέα εταιρική ταυτότητα που λογικά τον επόμενο μήνα θα παρουσιασθεί επισήμως , δεν περιορίζεται στα του φαίνεσθαι. Πρόκειται για μια κίνηση που θα συνοδευθεί από μία ριζική αλλαγή του δικτύου των καταστημάτων, με ένα ενιαίο, εντελώς διαφορετικό ύφος, όπου σε μίνιμαλ χώρο με εμφανή παρουσία ξύλου, θα υπάρχει χώρος για συμβουλές και συζήτηση μεταξύ πελατών και στελεχών της Τράπεζας.

Άλλωστε αυτή είναι πλέον η λογική εντός μοντέρνου καταστήματος. Να προβάλλεται ένας άνετος χώρος για να μπορούν οι πελάτες να επιλέξουν προϊόντα, και σε κάποιες περιπτώσεις να τα κάνουν customised, με τα ταμεία να είναι πλέον σε πιο απομονωμένη θέση, πιο περιορισμένη και πιο «ένθετη», σαν μια «φωλιά», ώστε να νιώθει και ο συναλλασσόμενος πιο προστατευμένος από τα βλέμματα όλων.

Το μοντέρνο στοιχείο θα αποτυπώνεται και σε ψηφιακές οθόνες, όπου θα προβάλλονται διάφορες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα η θερμοκρασία και τα στατιστικά του καιρού της ημέρας, ενώ, σε ένα χώρο, ουσιαστικά πριν την είσοδο στο κυρίως κατάστημα, θα υπάρχουν αυτόματα μηχανήματα για κάθε είδους συναλλαγές.

Το digital banking

Η τάση αυτή που επικρατεί στο εξωτερικό εδώ και χρόνια είναι απόλυτα συμβατή με το νέο μοντέλο καταστημάτων, την εποχή όπου το digital banking είναι στο απόγειό του.

Ήδη, στη Eurobank ο αριθμός των πελατών που επιλέγουν τις ψηφιακές συναλλαγές αφορά το 70-75%, με την προσδοκία ότι εν ευθέτω χρόνω ένα ακόμη 10% της πελατείας θα προσδεθεί στο άρμα του digital banking.

Το υπόλοιπο 15% που εν πολλοίς αφορά άτομα μεγάλης ηλικίας, φαίνεται ότι θα μείνει παραδοσιακά προσκολλημένο στο κατάστημα…

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!