Γ.Δ.
1432.6 0,00%
ACAG
0,00%
5.9
CENER
0,00%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
0,00%
12.02
TITC
0,00%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
0,00%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.88
ΑΛΦΑ
0,00%
1.589
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.44
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.98
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
0,00%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.66
ΔΑΑ
0,00%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.595
ΕΕΕ
0,00%
32.02
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.07
ΕΛΠΕ
0,00%
7.1
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.17
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.724
ΕΛΧΑ
0,00%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.24
ΕΤΕ
0,00%
8.118
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.18
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.51
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.077
ΕΧΑΕ
0,00%
4.625
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.71
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.17
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.86
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.235
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.49
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.457
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
0,00%
0.854
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
0,00%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.92
ΜΟΤΟ
0,00%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.368
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
0,00%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
0,00%
14.62
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
0,00%
2.42
ΠΕΙΡ
0,00%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.1
ΠΛΑΘ
0,00%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.915
ΣΑΡ
0,00%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
0,00%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Νέες ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα – Πώς θα κυκλοφορούν

Ετήσια τέλη κυκλοφορίας έως 200 ευρώ για τα αυτοκίνητα ανάλογα με τον κυβισμό και έως 50 ευρώ για τις μοτοσικλέτες θα καταβάλουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος για να μπορούν να κυκλοφορούν. Πιο συγκεκριμένα, στο σχέδιο νόμου «Οδηγώντας με ασφάλεια» περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα, προκειμένου να εκσυχρονιστεί το πλαίσιο κυκλοφορίας, ιδιοκτησίας, ασφάλειας και καταγραφής των ιστορικών οχημάτων.

Ο χαρακτηρισμός ενός οχήματος ως όχημα ιστορικού ενδιαφέροντος γίνεται με σχετική βεβαίωση που χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα, για οχήματα τουλάχιστον 30 ετών. Χορηγούνται άδειες και ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών. Περιορίζεται δηλαδή ο ρόλος των νομικών προσώπων που χορηγούσαν μέχρι τώρα πινακίδες. Θα δίνουν απλώς τη βεβαίωση του χαρακτηρισμού.

Η άδεια κυκλοφορίας έχει διάρκεια πέντε έτη.

Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος θα κυκλοφορούν υπό τους όρους να περνούν ΚΤΕΟ σε ετήσια βάση και θα είναι ασφαλισμένα υποχρεωτικά. Επιτρέπεται να κυκλοφορούν στον μικρό δακτύλιο ενώ καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών και τα μηχανοκίνητα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος που δεν έχουν κατασκευαστεί για τη μεταφορά επιβατών. Ειδικότερα τα τέλη κυκλοφορίας:

· Επιβατικά αυτοκίνητα έως 999 κυβικά: 50 ευρώ

· Από 1000 έως 1999 κυβικά: 100 ευρώ

· Άνω των 2000 κυβικών: 200 ευρώ

· Μοτοσικλέτες έως 250 κυβικά: 20 ευρώ

· Μοτοσικλέτες πάνω από 250 κυβικά: 50 ευρώ

Καθιερώνεται ένα μεταβατικό στάδιο 18 μηνών ώστε να μην υπάρξει κενό στην κυκλοφορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Σε ό,τι αφορά τον παλαιό στόλο οχημάτων των Ταξί, σύμφωνα με το υπουργείο όσα θα έπρεπε να είχαν αντικατασταθεί λόγω παλαιότητας το 2019 και έχουν πάρει ήδη παράταση έως το τέλος του έτους, δεν θα έχουν δικαίωμα σε νέα παράταση άδειας κυκλοφορίας.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προσανατολίζεται σε παράταση ενός έτους για όσα με βάση το όριο ηλικίας θα έπρεπε να αντικατασταθούν το 2020 και το 2021.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!