Γ.Δ.
1431.19 +0,30%
ACAG
-0,34%
5.85
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
-0,32%
9.44
NOVAL
+0,75%
2.7
OPTIMA
+2,36%
13
TITC
-0,94%
31.7
ΑΑΑΚ
0,00%
5.1
ΑΒΑΞ
+0,43%
1.386
ΑΒΕ
+0,43%
0.463
ΑΔΜΗΕ
+0,23%
2.135
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
-1,04%
2.85
ΑΛΦΑ
-0,87%
1.5465
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,09%
10.92
ΑΣΚΟ
+1,09%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-1,39%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.64
ΑΤΤ
+0,48%
8.42
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.05
ΒΙΟΣΚ
-0,30%
1.67
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,04%
17.52
ΔΑΑ
+0,41%
7.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,17%
11.62
ΔΟΜΙΚ
+0,30%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,32%
0.314
ΕΒΡΟΦ
-0,96%
1.55
ΕΕΕ
+0,36%
33.32
ΕΚΤΕΡ
+0,21%
1.948
ΕΛΒΕ
0,00%
5.65
ΕΛΙΝ
+0,47%
2.12
ΕΛΛ
-1,10%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,99%
2.07
ΕΛΠΕ
+2,00%
7.14
ΕΛΣΤΡ
+0,95%
2.13
ΕΛΤΟΝ
-0,23%
1.704
ΕΛΧΑ
-0,43%
1.84
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,78%
1.285
ΕΤΕ
+0,36%
7.858
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,45%
5.6
ΕΥΡΩΒ
+0,68%
2.064
ΕΧΑΕ
-0,33%
4.52
ΙΑΤΡ
0,00%
1.585
ΙΚΤΙΝ
+1,45%
0.3855
ΙΛΥΔΑ
-0,31%
1.6
ΙΝΚΑΤ
+1,98%
5.15
ΙΝΛΙΦ
+0,82%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+2,74%
1.202
ΙΝΤΕΚ
+0,70%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,84%
2.4
ΙΝΤΕΤ
+3,28%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,48%
3.17
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,75%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+1,36%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-0,44%
0.455
ΚΟΥΑΛ
-0,85%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+0,77%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,41%
12.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
-0,12%
0.831
ΛΑΜΔΑ
+1,88%
7.04
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
+3,45%
0.24
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
+0,60%
3.35
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
21.7
ΜΟΝΤΑ
+1,27%
3.99
ΜΟΤΟ
+0,58%
2.615
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+0,09%
22.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.57
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
34.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
-0,44%
0.906
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.4
ΟΛΘ
-0,95%
20.8
ΟΛΠ
+2,66%
27
ΟΛΥΜΠ
+2,51%
2.45
ΟΠΑΠ
-2,01%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,43%
0.83
ΟΤΕ
-1,41%
14.66
ΟΤΟΕΛ
+3,24%
11.48
ΠΑΙΡ
-0,99%
1
ΠΑΠ
+2,94%
2.45
ΠΕΙΡ
+2,17%
3.908
ΠΕΡΦ
-0,30%
6.63
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
-0,51%
3.93
ΠΛΑΚΡ
-2,72%
14.3
ΠΡΔ
-0,91%
0.218
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+1,78%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+0,53%
1.89
ΣΑΡ
-2,55%
9.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.333
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.56
ΣΠΙ
-2,87%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.11
ΤΖΚΑ
+2,77%
1.3
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,18%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-0,91%
0.218
ΦΡΛΚ
+3,46%
4.035
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Mercedes: Παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Benz EQE

Λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του EQS, η Mercedes-EQ παρουσίασε το επόμενο μοντέλο, που αποτελεί μέρος του προγράμματος δημιουργίας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων, τη νέα EQE.

Η πρόταση με πολλά σπορ στοιχεία, προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες της EQS, σε ελαφρώς πιο συμπαγή μορφή. Αρχικά θα λανσαριστούν δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ: η EQE 350 με απόδοση 215 kW και η EQE 500 απόδοσης περίπου 500 kW. Η παραγωγή της EQE πραγματοποιείται σε δύο εργοστάσια του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής της Mercedes-Benz Cars, στο γερμανικό εργοστάσιο στη Βρέμη για την παγκόσμια αγορά και στη γερμανοκινεζική κοινή επιχείρηση BBAC στο Πεκίνο για την τοπική αγορά.

Σε σύγκριση με το EQS, το EQE είναι πιο εξορθολογισμένο, με ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερες προεξοχές και φέρνει μια νέα ιδέα για την διαμόρφωση του σαλονιού. Η τάση είναι να νοιώθουν οι επιβάτες ότι βρίσκονται στο σαλόνι τους σπιτιού τους, να χαλαρώνουν, να έχουν υψηλά επίπεδα άνεσης και να απολαμβάνουν την κίνηση με τις λιγότερες δυνατές παρεμβάσεις στα συστήματα του αυτοκινήτου.

Στις εξωτερικές διαστάσεις (μήκος/πλάτος/ύψος: 4946/1961/1512 χιλιοστά), το EQE είναι συγκρίσιμο με το CLS. Οι εσωτερικές διαστάσεις ξεπερνούν αυτές της σημερινής E-Class (σειρά μοντέλων 213), στη περιοχή των ώμων μπροστά προστέθηκαν 27 χιλ. και στο εσωτερικό μήκος 80 χιλ..

Με το προαιρετικά διαθέσιμο MBUX Hyperscreen, ολόκληρος ο πίνακας οργάνων είναι μια ευρεία οθόνη. Αυτό καθορίζει την αισθητική ολόκληρου του πιλοτηρίου και του εσωτερικού. Οι οθόνες υψηλής ανάλυσης συγχωνεύονται κάτω από το κοινό γυάλινο κάλυμμα. Η γραφική εμφάνιση του περιεχομένου MBUX τους είναι συντονισμένη. Το MBUX Hyperscreen είναι ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων με μινιμαλιστικό τρόπο.

Η οθόνη OLED 12,3 ιντσών για τον συνοδηγό, παρέχει τη δική του περιοχή ελέγχου. Στην Ευρώπη, επιτρέπεται στον επιβάτη να παρακολουθεί βίντεο, τηλεόραση ή διαδίκτυο, ακόμη και εν κινήσει. Αυτό συμβαίνει επειδή η Mercedes-EQ χρησιμοποιεί μια έξυπνη λογική αποκλεισμού που βασίζεται στην κάμερα: εάν η κάμερα εντοπίσει ότι ο οδηγός κοιτάζει την οθόνη του συνοδηγού, αυτή αυτόματα διακόπτει την προβολή.

Η ζώνη εξαερισμού εκτείνεται σε όλο το πλάτος στην κορυφή και είναι πολύ λεπτή ταυτόχρονα. Αυτές οι ζώνες, μαζί με το γυάλινο περίβλημα του MBUX Hyperscreen, δημιουργούν την αρχιτεκτονική του πιλοτηρίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!