Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Public – Media Markt: Επενδύσεις 40 εκατ. την τριετία 2020-22

Χρονιά προκλήσεων ήταν η χρονιά της πανδημίας για την Public – Media Markt, η συγχώνευση των οποίων ολοκληρώθηκε την 1η Αυγούστου του 2020.

Και παρά το γεγονός πως η πανδημία άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά μας και το επιχειρείν, αλλά και το ότι το 2020 η εταιρεία βρισκόταν σε μια μεταβατική περίοδο ενοποίησης υπηρεσιών και υποδομών, η Public – Media Markt συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό τις στρατηγικές επενδύσεις ώστε να δώσει νέες διαστάσεις στην αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Ενδεικτικό της προσήλωσής της εταιρείας στο στρατηγικό της πλάνο είναι πως ενώ το 2020 τη βρήκε με βελτιωμένο μεν τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, το 2021, συνεχίζει να υλοποιεί απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online. Εν τω μεταξύ, υπενθυμίζεται πως η Public – Media Markt από το 2020 υλοποιεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο, αναμένεται να ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ για την τριετία 2020-2022.

Ειδικότερα, οι προκλήσεις του 2020 και οι επιδόσεις της Public – Media Markt:

  • Το 2020 για την PMM αλλά και όλους τους κλάδους της οικονομίας ήταν μία χρονιά με σημαντικές προκλήσεις, εξαιτίας της πανδημίας που έφερε ανατροπές στην καθημερινότητα των πελατών.
  • Διανύοντας μία μεταβατική περίοδο εμπορικής και επιχειρησιακής ενοποίησης – υποδομών, ηλεκτρονικών συστημάτων, διαδικασιών, δραστηριοτήτων, κουλτούρας δύο πολύ μεγάλων οργανισμών – η οποία μάλιστα υλοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ, η PMM κατά τη διάρκεια της πανδημίας προχώρησε σε επιπλέον πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της αύξησης του όγκου των παραγγελιών
  • Ενώ το πλάνο της συγχώνευσης με νέες επενδύσεις συνεχιζόταν απρόσκοπτα, η εστίαση της εταιρείας ήταν η κάλυψη των νέων αναγκών των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων, που δημιουργήθηκαν, λόγω των περιοριστικών μέτρων και των αναγκών για εργασία και εκπαίδευση από το σπίτι.
  • To Public ξεχωρίζει για το μοναδικό του concept που αγάπησαν οι καταναλωτές από το 2005 το οποίο βασίζεται πρωτίστως στη μοναδική εμπειρία αγορών και διασκέδασης που προσφέρει σε όλη την οικογένεια στα φυσικά καταστήματα. Μία εμπειρία την οποία δεν είχαν την ευκαιρία οι καταναλωτές να απολαύσουν εν μέσω πανδημίας και διαδοχικών lockdown.
  • Η εταιρεία, έχοντας ως επίκεντρο την αγοραστική εμπειρία των πελατών της, επιτάχυνε τις επενδύσεις της σε:
  1. καταστήματα,
  2. υποδομές,
  3. νέες συνεργασίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών με 2 νέα τηλεφωνικά κέντρα και των logistics με εταιρίες διανομής και courier
  4. νέες υπηρεσίες
  5. ενώ παράλληλα, διεύρυνε την προϊοντική της γκάμα με 1.500 νέα προϊόντα

Αν και το τέλος του 2020 βρήκε την PMM με βελτιωμένο μεν τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, η εταιρεία το 2021 υλοποιεί απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online.

Επενδύσεις

H PMM από το 2020 υλοποιεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο, αναμένεται να ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ για την τριετία 2020-2022.

Ειδικότερα:

Το 2020, η εταιρεία προχώρησε στην επένδυση των 15 εκατ. ευρώ σημαντικό μέρος της οποία αφορούσε κατά κύριο λόγο στη δημιουργία νέας αυτοματοματοποιημενης αποθήκης (logistics center) 22.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο Αττικής, διπλάσιας χωρητικότητας και με δυνατότητα εκτέλεσης πενταπλάσιου αριθμού αποστολών σε σύγκριση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις της. Επιπλέον, αύξησε τον στόλο των μεταφορικών της οχημάτων.

Το 2021, συνεχίζοντας να δίνει έμφαση στην κάλυψη των αναγκών των πελατών και απαντώντας στις προσδοκίες τους, υλοποιεί επενδύσεις ύψους 15 εκατ.  ευρώ για την αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα νέων, ενώ προχωράει σε σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.

Σημαντικό μέρος των επενδύσεων αφορούν στον σχεδιασμό ενός νέου μοντέλου καταστημάτων για το δίκτυο καταστημάτων Public και Media Markt. Πρόκειται για ένα νέο concept που διαθέτει ένα διαφορετικό προϊοντικό μείγμα, έρχεται για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες όλων των καταναλωτών που θέλουν να συνδυάσουν τις αγορές τους με τη διασκέδαση, σε έναν εντυπωσιακό, σύγχρονο και φιλόξενο χώρο.

Στο πλαίσιο αυτό, με μία επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ άνοιξε, λίγο πριν το καλοκαίρι, το νέο κατάστημα Public στο Golden Hall, συνολικής έκτασης 3.200 τ.μ., το οποίο σχεδιάστηκε για να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων, με περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων και μια νέα εμπειρία αγορών.

Επενδύοντας συνολικά πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ, η PMM άνοιξε πρόσφατα ένα νέο κατάστημα στη Λάρνακα 3.000 τ.μ. στο Metropolis Mall, ενώ προχώρησε στην ανακαίνιση του Public στη Λεμεσό, ένα σύγχρονο κατάστημα 2800 τ.μ. Και τα δύο καταστήματα διαθέτουν διευρυμένο προϊοντικό μείγμα, ενώ για πρώτη φορά η μάρκα Public συνδυάζει προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, μικρές αλλά και μεγάλες οικιακές συσκευές, σε μια σύγχρονη omni-channel εμπειρία αγορών. Για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, η εταιρία προσφέρει επίσης στην Κύπρο υπηρεσία next day παράδοσης/εγκατάστασης στις μεγάλες οικιακές συσκευές με εξειδικευμένο προσωπικό.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!