Γ.Δ.
1483.66 +0,08%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,21%
9.68
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
+0,79%
8.96
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
+1,49%
12.28
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,68%
1.454
ΑΒΕ
-1,53%
0.45
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,98%
3.1
ΑΛΦΑ
+0,06%
1.7235
ΑΝΔΡΟ
-1,51%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-0,34%
11.85
ΑΣΚΟ
+2,15%
2.85
ΑΣΤΑΚ
+2,02%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+4,40%
9.5
ΑΤΤΙΚΑ
-0,79%
2.52
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,33%
5.96
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-1,84%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.08
ΔΑΑ
-0,53%
7.956
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+0,96%
11.61
ΔΟΜΙΚ
+6,87%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
-0,18%
33.16
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
4.34
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
+1,33%
2.28
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
-0,59%
7.575
ΕΛΣΤΡ
-1,78%
2.21
ΕΛΤΟΝ
+0,34%
1.758
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,09%
1.335
ΕΤΕ
+0,05%
8.418
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+0,40%
2.249
ΕΧΑΕ
-0,62%
4.79
ΙΑΤΡ
-2,01%
1.705
ΙΚΤΙΝ
-0,48%
0.417
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
5.08
ΙΝΛΟΤ
-1,11%
1.246
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,23%
2.56
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-2,99%
1.46
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+0,33%
1.51
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.492
ΚΟΥΑΛ
+1,67%
1.218
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,88%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,54%
7.37
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
-3,16%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,12%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,19%
23.86
ΜΟΝΤΑ
-8,11%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
25.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,04%
36.88
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
-0,86%
0.922
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-1,89%
20.8
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.57
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,21%
14.52
ΟΤΟΕΛ
+0,51%
11.76
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,38%
3.934
ΠΕΤΡΟ
-0,23%
8.84
ΠΛΑΘ
-0,24%
4.235
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+2,83%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.68
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+0,30%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,49%
4.095
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

ΕΡΓΟΣΕ: Εγκρίθηκε η ανακαίνιση στη γραμμή ΣΚΑ – Οινόη – Αγ. Στέφανος – Αλιάρτος

Στο τελικό στάδιο μπαίνει η ανακαίνιση και αναβάθμιση της υφιστάμενης διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από την ΕΡΓΟΣΕ μεταξύ εξόδου Σ.Κ.Α. και εξόδου Οινόης  η ανακατασκευή της σήραγγας στον Άγιο Στέφανο και η κατασκευή ΚΔ στην Αλίαρτο, αφού εγκρίθηκαν οι μελέτες που κατατέθηκαν.

Ειδικότερα, με την υπ’ αριθ. πρωτ. ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ /78207/4885/07-10-2021 εγκρίθηκε η Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 147128/11-08-2005 Κ.Υ.Α. Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων του έργου: «Λειτουργία της Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) – Σ.Σ. Τιθορέας και Σ.Σ. Οινόης – Σ.Σ. Χαλκίδας νομών Αττικής, Βοιωτίας, Εύβοιας, Φθιώτιδας» (όπως ισχύει), ως προς την ενσωμάτωση των διαφοροποιήσεων του σχεδιασμού του έργου (εργασίες ανακαίνισης και αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα ΣΚΑ – Τιθορέα [κατά θέσεις], οριστικός σχεδιασμός κάτω οδικής διάβασης στο Σ.Σ. Αλιάρτου, προσθήκη κάτω οδικής διάβασης στο Σ.Σ. Αγ. Στεφάνου).

Στο φυσικό αντικείμενο της εν θέματι Συμβάσεως περιλαμβάνονται Τοπογραφικές, Συγκοινωνιακές, Υδραυλικές, Στατικές, Αρχιτεκτονικές, Ηλεκτρομηχανολογικές, Γεωφυσικές και Γεωτεχνικές μελέτες & έρευνες, Περιβαλλοντικές μελέτες και Τεύχη Δημοπράτησης για την ανακαίνιση και αναβάθμιση της υφιστάμενης διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (Σ.Κ.Α.) έως τον υφιστάμενο Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Οινόης, συνολικού μήκους 52 χλμ. και την κατασκευή Κάτω Οδικής Διάβασης και Άνω Πεζοδιάβασης στο Σ.Σ. Αλιάρτου. Για το σύνολο των μελετών ο Ανάδοχος θα προσκομίσει την Ενδιάμεση Δήλωση Επαλήθευσης (ΕΔΕ) ως προς τις ισχύουσες Τεχνικές Προδιαγραφές Διαλειτουργικότητας (ΤΠΔ) μέσω Κοινοποιημένου Οργανισμού (ΝΟΒΟ).

Με την υλοποίηση της παρούσας σύμβασης μελετών:

  • Ανακαινίζεται πλήρως η υφιστάμενη επιδομή,
  • Ανακαινίζεται και διαπλατύνεται η υφιστάμενη υποδομή ώστε να εξασφαλίζεται ικανό εύρος για την έδραση της νέας επιδομής,
  • Αναβαθμίζεται το περιτύπωμα της Σ.Γ. ώστε να εξυπηρετείται η διαλειτουργικότητα,
  • Αποκαθίσταται η φέρουσα ικανότητα της υποδομής με τη κατασκευή δύο (2) νέων σιδηροδρομικών γεφυρών (Σ.Γ. Αγίου Θωμά και Σ.Γ. π. Ασωπού), την ενίσχυση τριών (3) υφισταμένων σιδηροδρομικών γεφυρών, την ενίσχυση των υφιστάμενων θολωτών οχετών και την ανακατασκευή υφιστάμενων επιχωμάτων σε θέσεις με εντοπισμένα προβλήματα,
  • Αυξάνεται η χωρητικότητα του δικτύου με τη δημιουργία γραμμών υπέρβασης, ειδικά για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες,
  • Ανακαινίζεται ο κομβικός Σ.Σ. Οινόης με αναδιάταξη, ανάπτυξη και εφαρμογή νέας, βελτιωμένης γραμμολογίας, και κατασκευή νέων κτιριακών και τεχνικών έργων (νέες αποβάθρες, στέγαστρα επί αυτών, υπόγεια πεζοδιάβαση για σύνδεση/επικοινωνία των αποβαθρών, εμπορικό κρηπίδωμα και τεχνικά δωμάτια),
  • Βελτιώνεται το επίπεδο ασφαλείας της κυκλοφορίας στον υφιστάμενο Σ.Σ. Αλιάρτου με την κατασκευή νέας Κάτω Οδικής Διάβασης και Άνω Πεζοδιάβασης,
  • Κατασκευάζονται δύο (2) νέες Σιδηροδρομικές Στάσεις στο δίκτυο: η νέας Σ.Στ. Κρυονερίου και η νέας Σ.Στ. Οινοφύτων,
  • Ανακατασκευάζεται η μία (1) σήραγγα (κλάδος ανόδου) στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου με καθαίρεση της λιθοδομής και εφαρμογή διευρυμένης διατομής.

Για την επίτευξη των ανωτέρων στόχων καθίσταται επιτακτική η άμεση δημοπράτηση, προς κατασκευή, των έργων για την ανακαίνιση και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς η γραμμή ΣΚΑ – ΟΙΝΟΗ αποτελεί τμήμα του κεντρικού κορμού του δικτύου, με συνεχή και πυκνή σιδηροδρομική κυκλοφορία (επιβατική, εμπορική και προαστιακή), καθ’ όλον το έτος, χωρίς εναλλακτική διαδρομή και επιπλέον διέρχεται από δύσβατες περιοχές (με την έννοια της προσβασιμότητας μέσω παράλληλου οδικού δικτύου) με ιδιαίτερο εδαφικό ανάγλυφο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!