THEPOWERGAME
Σε μία μεγάλη επένδυση, ετοιμάζεται να προχωρήσει το επόμενο διάστημα το μεγάλο ξενοδοχειακό brand ισραηλινών συμφερόντων, Selina, του οποίου τις κινήσεις παρακολουθεί στενά τα τελευταία χρόνια ο τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του powergame.gr οι Ισραηλινοί επιχειρηματίες φλερτάρουν έντονα με την Αντίπαρο όντας σχεδόν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε μια μεγάλη επενδυτική κίνηση στην τουριστική αγορά του μικρού νησιού των Κυκλάδων.
Μια κίνηση που επιβεβαιώνει την ανοδική ζήτηση της περιοχής τόσο στο πεδίο του real estate όσο και στην τουριστική αγορά της Αντιπάρου. Ιδίως μετά το peak της δημοφιλίας που πέτυχε το νησί, μετά την απόβαση της διεθνούς επιχειρηματικής και χολιγουντιανής ελίτ (Τομ Χανκς, Ρίτα Ουίλσον, Τζεφ Μπέζος).
Πρόκειται για ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο σε μια ιδιαίτερα διευρυμένη έκταση που σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί η Selina με στόχο την αναβάθμιση του εναλλακτικού luxury τουρισμού της Αντιπάρου.
Έπονται και νέες επενδύσεις;
Η Selina βολιδοσκοπεί τα τελευταία χρόνια την τουριστική αγορά της Πάρου αναζητώντας την ιδανικότερη τοποθεσία για να στήσει τις υπηρεσίες της στον εναλλακτικό τουρισμό.
Από το 2019 υπήρξαν προχωρημένες συζητήσεις με τους ιδιοκτήτες μεγάλου ξενοδοχειακού συγκροτήματος σε μία από τις πιο προνομιακές παραλίες του νησιού στην περιοχή της Σάντα Μαρία, οι οποίες όμως «πάγωσαν» με το ξέσπασμα της πανδημίας.
Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες του powergame.gr οι διαπραγματεύσεις επανέρχονται «στο τραπέζι» με τη Selina να προσβλέπει στην εξαγορά της μονάδας, καθώς πατά ακριβώς πάνω στη φιλοσοφία της, περί εναλλακτικού τουρισμού.
Η συγκεκριμένη εξαγορά αποτελεί μεγάλο «φιλέτο» που ορέγονται αρκετοί ξένοι αλλά και Έλληνες επιχειρηματίες.
Το πρώτο ξενοδοχείο στην Πάρο
Εν τω μεταξύ, τα τελευταία δύο χρόνια οι Ισραηλινοί επιχειρηματίες δεν έμειναν στο εν δυνάμει deal. Προχώρησαν σε μια άλλη επένδυση εκτιμώντας ότι η Πάρος θα ήταν από τους προορισμούς που θα γύριζε την κρίση της πανδημίας, καταφέρνοντας να αγγίξει ή και να ξεπεράσει τους αρχικούς στόχους για τη σεζόν.
Πρόκειται για το ξενοδοχειακό συγκρότημα Holiday Sun (το οποίο αγοράστηκε με μόλις 2,5 εκατ. ευρώ) χτισμένο πάνω στη δημοφιλή περιοχή της Πούντας και που στόχο έχει να ενισχύσει τον θαλάσσιο, εναλλακτικό, και καταδυτικό τουρισμό.
Ήδη, η φετινή σεζόν αποδείχθηκε δυνατή με τους περισσότερους ξενοδόχους να κλείνουν με πληρότητες που άγγιξαν το 95%.