Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΕΕΤΤ: Βροχή καταγγελιών για τις υπηρεσίες courier το 2020

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι καταγγελίες καταναλωτών στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών Και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) μέσα στο 2020. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕΤΤ, οι καταγγελίες για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες μειώθηκαν πέρυσι, αλλά εκτοξεύθηκαν οι καταγγελίες για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες ή ταχυμεταφορές.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕΤΤ, οι καταγγελίες για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες από περίπου 300 που ήταν το 2019, πέρυσι δεκαπλασιάστηκαν και ξεπέρασαν τις 3.000. Μάλιστα, η συντριπτική πλειονότητα των καταγγελιών (86%) αφορούσε σε καταγγελίες καθυστέρησης επίδοσης αλληλογραφίας/δέματος.

Το πρόβλημα φυσικά ανέκυψε με την πανδημική κρίση, όπου με την καραντίνα και τα κλειστά καταστήματα, οι καταναλωτές στράφηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Επομένως αυξήθηκε η διακίνηση αγαθών μέσω courier επιχειρήσεων, όπως επίσης και οι ταχυδρομικές επικοινωνίες καθώς ο κόσμος παρέμεινα κλεισμένος στα σπίτια του.

Οι καταγγελίες για τις τηλεπικοινωνίες

Αντίθετα, μείωση σημείωσαν οι καταγγελίες για τις τηλεπικοινωνίες. Από περίπου 14.700 που ήταν το 2019 υποχώρησαν στις 12.100 πέρυσι. Η συντριπτική πλειονότητα των καταγγελιών (60%) αφορούσε σε συνδυαστικές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (τηλεφωνία, internet κ.λπ.) και ακολουθούσαν οι καταγγελίες για την κινητή (16%), των υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης (13%), γενικής ενημέρωσης (10%) και μόλις το 1% αφορούσε στην σταθερή τηλεφωνία.

Ανά είδος καταγγελίας, οι περισσότερες που έγιναν πέρυσι ήταν αμφισβήτηση λογαριασμού. Πάνω από τις μισές καταγγελίες που έχουν κατατεθεί αφορούν σε αμφισβήτηση λογαριασμού. Μάλιστα, στην κινητή τηλεφωνία, σχεδόν δύο στις τρεις καταγγελίες (67%) αφορούν στην αμφισβήτηση λογαριασμού. Και αν σε αυτές προστεθούν οι αμφισβητήσεις λογαριασμών σε υπηρεσίες αυξημένων χρεώσεων, που η συντριπτική τους πλειοψηφία αφορά σε υπηρεσίες κινητής, τότε το ποσοστό των δυσαρεστημένων καταναλωτών με τους λογαριασμούς του κινητού τους, αυξάνει περαιτέρω.

Οι πολυμεσικές υπηρεσίες

Αναφορικά με τις πολυμεσικές υπηρεσίες, δηλαδή τις υπηρεσίες των πενταψήφιων κωδικών (19ΧΧΧ, 54ΧΧΧ κ.λπ.), τα στοιχεία της ΕΕΤΤ δείχνουν ότι οι καταγγελίες μειώθηκαν σημαντικά σε σχέση με το 2019. Συγκεκριμένα μειώθηκαν από περίπου 3.500 το 2019  σε 1.600 πέρυσι. Η μείωση αυτή αποδίδεται στα μέτρα που έλαβε η ΕΕΤΤ στις αρχές του 2020, βάσει των οποίων οι πάροχοι υπηρεσιών αυξημένων χρεώσεων τηλεφωνίας (ringtones, αστρο-προγνώσεις, συμβουλές κ.λπ.) υποχρεώθηκαν να διατηρούν στα αρχεία τους την επιβεβαιωμένη εγγραφή των καταναλωτών στις υπηρεσίες τους.

Αν και ο όγκος των παραπόνων παραμένει ακόμη υψηλός -αυτό συμβαίνει καθώς ο νέος κανονισμός ξεκίνησε να ισχύει τον Μάιο του 2020- εν τούτοις φαίνεται ότι υπήρξε ταχεία αποκλιμάκωση των καταγγελιών. Αυτό αποδεικνύει τον παρελκυστικό τρόπο που λειτουργούσαν οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών αυξημένων χρεώσεων όλα τα προηγούμενα χρόνια, «φορτώνοντας» κάθε χρόνο με χρεώσεις μερικών δεκάδων εκατ. ευρώ τους λογαριασμούς των καταναλωτών. Για φέτος δε, ο αριθμός των καταγγελιών στη συγκεκριμένη κατηγορία, αναμένεται να είναι ακόμη μικρότερος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!