THEPOWERGAME
Μετά την επιτυχημένη έναρξη της συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρεία ρούχων Gap και τον 44χρονο μουσικό και επιχειρηματία Κάνιε Γουέστ τον περασμένο Ιούνιο, έκλεισε ένα νέο κεφάλαιο με την εξάντληση των πωλήσεων ενός φούτερ με κουκούλα των 90 δολαρίων πριν ακόμη φθάσει στα ράφια των καταστημάτων. Εκτός των 22 βραβείων Grammy και της πώλησης πάνω από 160 εκατομμυρίων δίσκων σε παγκόσμια κλίμακα, ο Γουέστ έχει δημιουργήσει ανάμεσα σε άλλα τη φίρμα ρούχων Yeezy. Και στόχος της Gap είναι να προσελκύσει ένα νεότερο καταναλωτικό κοινό υπογράφοντας ένα 10ετές συμβόλαιο με τον διάσημο καλλιτέχνη. Έτσι δημιουργήθηκε η Yeezy Gap.
Όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία τον Ιούνιο, η μετοχή της Gap σημείωσε τη μεγαλύτερη ημερήσια άνοδο στην 40ετή πορεία της. Τότε παρουσιάστηκε και το πρώτο προϊόν της φίρμας. Ένα μπλε μπουφάν από ανακυκλωμένο νάιλον 200 δολαρίων που ήταν διαθέσιμο για παραγγελία αλλά με δυνατότητα παράδοσης το φθινόπωρο. Μέσα στην εβδομάδα, η μετοχή της Gap ανέβηκε ξανά στα ύψη μαζί τις παραγγελίες του φούτερ του διάσημου μουσικού.
Ο Κάνιε Γουέστ θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα από τα «ιδρυτικά μέλη» της νέας γενιάς καλλιτεχνών που δεν αναγνωρίζουν κανένα όριο στις επιλογές τους. Ο Γούεστ είναι στιχουργός, μουσικός, showman, σχεδιαστής ρούχων και υποδημάτων, ιδιοκτήτης εστιατορίων, επενδυτής τεχνολογίας, ηθοποιός και ιδρυτής αρχιτεκτονικού γραφείου. «Δημιουργώ μουσική αλλά δεν θα έπρεπε να περιορίζομαι μόνον σε έναν τρόπο δημιουργίας». Τον Ιούλιο του 2020 έφθασε ακόμη στο σημείο να υποβάλει υποψηφιότητα για την προεδρεία των ΗΠΑ στις εκλογές του Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της UBS, η συνεργασία της Gap με την Yeezy του Κάνιε Γουέστ μπορεί να φθάσει μέχρι και τα 970 εκατ. δολάρια. Μεγάλες συνεργασίες έχουν επίσης ανακοινωθεί ανάμεσα σε μεγάλους οίκους με άλλους σταρ της μουσικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πρόσφατη δημιουργία βίντεο 90 δευτερολέπτων του οίκου κοσμημάτων Tiffany με πρωταγωνιστές το γνωστό ζευγάρι των μουσικών Jay Z και Beyonce.