THEPOWERGAME
Aλλαγές υπάρχουν στο διοικητικό συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε αφού κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Τρίτης ο μέχρι σήμερα Διευθύνων Σύμβουλος, Καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, υπέβαλε την παραίτησή του.
Το Διοικητικό Συμβούλιο σε συνέχεια της αποδοχής της, ευχαρίστησε τον κ. Τσαλίδη για την πολύτιμη συνεισφορά του στην εταιρεία καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας του.
Το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε ότι την ανάληψη της θέσης του κ. Τσαλίδη προσωρινά αναλαμβάνει ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., καθηγητής Dario Lo Bosco, εν αναμονή της σύγκλησης της Συνέλευσης των Μετόχων, με την οποία θα ανασυγκροτηθεί σε σώμα το Διοικητικό Συμβούλιο, προκειμένου να ορισθεί ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος.
Επιπλέον, ο κ. Luca Zuccala αναλαμβάνει το ρόλο του Διευθυντή Λειτουργίας Μεταφορών, στο πλαίσιο διασφάλισης υψηλής ποιότητας και ασφάλειας, γεγονός που αποτελεί θεμελιώδη δέσμευση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνεχίζει με συνέπεια το επιχειρησιακό της πλάνο με στόχο να αποτελέσει την πρώτη επιλογή βιώσιμων, ολοκληρωμένων μεταφορών στην Ελλάδα, δημιουργώντας παράλληλα ένα συνεχώς αποδοτικότερο πλαίσιο μεταφορών μηδενικού αποτυπώματος στο περιβάλλον.
Ειδικότερα, για το αμέσως επόμενο διάστημα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προσβλέπει σε σημαντικές συνέργειες με τις Κυβερνητικές Αρχές και τα αρμόδια Υπουργεία ώστε να επιταχυνθεί η ανανέωση του στόλου οχημάτων με νέα τρένα υδρογόνου καθώς και η εφαρμογή ενός συστήματος car και bike sharing που θα συνδέει αρμονικά τον σιδηρόδρομο με τις πόλεις.
Η επιστολή παραίτησης του Φίλιππου Τσαλίδη
H επιστολή που έστειλε ο μέχρι σήμερα Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης αναφέρει τα εξής:
«Αγαπητοί συνεργάτες,
Σήμερα κλείνει ένας κύκλος που ξεκίνησε όταν ανέλαβα την εταιρεία το 2016 και ολοκληρώνεται με την τέταρτη επέτειο της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στα 5,5 χρόνια που διανύσαμε μαζί, τρέξαμε πολλά τρενοχιλιόμετρα, κάποια με υποχρεωτικές βραδυπορίες, αλλά πάντα με αφοσίωση στον κοινό μας στόχο: να γίνει ο Σιδηρόδρομος το κατ’ εξοχήν μέσο για τις μετακινήσεις των πολιτών, για τις μεταφορές εμπορευμάτων, να αποκτήσει επιτέλους Ευρωπαϊκό πρόσωπο και προοπτική.
Στην πορεία αυτή συναντήσαμε προκλήσεις και αντιξοότητες, καταφέραμε όμως πολλά. Αρκεί να κοιτάξει κανείς γύρω του: που είμασταν το 2016 και που είμαστε σήμερα.
Η ΕΕΣΣΤΥ από προμηθευτής έγινε ανεκτίμητο κομμάτι της εταιρείας και εντός των επόμενων ημερών θα υπογραφεί η νέα σύμβαση ΥΔΥ διάρκειας 10+5 ετών.
Δυστυχώς η δυναμική του 2019, μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης, ανεκόπη από την έλευση της πανδημίας.
Ελπίζω ότι η Ελληνική Πολιτεία θα αντιληφθεί επιτέλους τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο σιδηρόδρομος στην ανάπτυξη της οικονομίας και θα προχωρήσει άμεσα στα απαιτούμενα έργα τα οποία θα βελτιώσουν την ασφάλεια και την αξιοπιστία του Ελληνικού
Σιδηροδρόμου και θα αυξήσουν την χωρητικότητα του εθνικού δικτύου. Το Ταμείο Ανάκαμψης είναι η τελευταία ευκαιρία για τη χώρα μας.
Στην μελλοντική αυτή περίοδο δεν θα είμαι μαζί σας. Θα σας παρακολουθώ όμως, με το ίδιο ενδιαφέρον και αγάπη που μου ενέπνευσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι άνθρωποί της.
Είμαι περήφανος για όλους εσάς. Είμαι περήφανος για όλα όσα καταφέραμε όλοι μαζί.
Σας ευχαριστώ όλους».