THEPOWERGAME
Στην πώληση του χυμού Tropicana και άλλων ειδών χυμών στη Βόρεια Αμερική στο γαλλικό επενδυτικό οίκο PAI Partners αποφάσισε να προχωρήσει η PEPSICO. Σκοπός της εταιρείας είναι να απλοποιήσει την ισχύ των προϊόντων της και να αποφύγει τα ροφήματα που έχουν υψηλή ποσότητα ζάχαρης.
Η PEPSICO, η οποία αγόρασε την παρασκευή χυμών το 1998 για περίπου 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια και μία δεκαετία αργότερα τον χυμό Naked για 150 εκατομμύρια δολάρια, θα κρατήσει το 39% του μεριδίου και θα έχει αποκλειστικότητα στις ΗΠΑ για τα δικαιώματα των προϊόντων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ramon Laguarta δήλωσε ότι «Η πώληση αυτή θα δώσει στην PEPSICO τα κεφάλαια για να αναπτύξει και να μεγαλώσει το μονοπώλιο των υγιεινών σνακ και των μηδενικών θερμίδων σε ποτά, αφού η εταιρεία επικεντρώνεται σε πιο επικερδή προϊόντα».