THEPOWERGAME
Στο νέο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης που ήρθε για να βάλει τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών και το οποίο θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες αναφέρθηκε ο εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού, Όμηρος Τσάπαλος.
Μιλώντας στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα Mega είπε τα εξής:
«Το 1555 είναι το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας. Ξεκίνησε προχθές τη δοκιμαστική του λειτουργία με τρεις φορείς, ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ, και ΟΑΕΔ, και μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θα έχουν ενταχθεί το σύνολο των υπηρεσιών του υπουργείου Εργασίας στο νέο τηλεφωνικό κέντρο και όλοι οι πολίτες που έχουν να ρωτήσουν κάτι για εργασιακά, ασφαλιστικά τους ζητήματα θα μπορούν να καλούν σε αυτό, 24 ώρες, επτά ημέρες την εβδομάδα με ελάχιστο χρόνο αναμονής. Ειδικά για την περίπτωση του ΕΦΚΑ το νέο αυτό τηλεφωνικό κέντρο είναι ευεργετικό», εξήγησε ο κ. Τσάπαλος.
«Θέλουμε στην αρχή την επιείκεια του κόσμου»
«Ήταν 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα, και λειτουργούσε και λίγο η λογική του σπασμένου ή του κατεβασμένου τηλεφώνου. Τώρα αν καλέσετε θα βρείτε υπάλληλο να το σηκώσει.
Θέλουμε την επιείκεια του κόσμου στην αρχή επειδή είναι καινούργιο το τηλεφωνικό κέντρο.
Τώρα η αναμονή είναι γύρω στα 2,5 – 3 λεπτά. Την πρώτη ημέρα λειτουργίας οι κλήσεις ξεπέρασαν τις 10.000 και αφορούσαν κυρίως σε ερωτήσεις για συνταξιοδοτικά ζητήματα, ενώ πολλοί ζήτησαν βοήθεια και για να πλοηγηθούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ», συνέχισε ο ίδιος.
«Στα σύνθετα ερωτήματα, καταγράφεται το ερώτημα, υπάρχει ομάδα που το επεξεργάζεται και επικοινωνεί ο ίδιος ο ΕΦΚΑ με τον πολίτη με την απάντηση», κατέληξε ο κ. Τσάπαλος