Γ.Δ.
1434.17 -0,62%
ACAG
+0,17%
5.89
CENER
+0,42%
9.6
CNLCAP
+0,72%
7
DIMAND
-1,55%
9.5
NOVAL
-2,24%
2.62
OPTIMA
-4,55%
12.6
TITC
+2,51%
32.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-0,15%
1.366
ΑΒΕ
+2,93%
0.456
ΑΔΜΗΕ
-2,49%
2.15
ΑΚΡΙΤ
+9,88%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,69%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,99%
1.5435
ΑΝΔΡΟ
+0,61%
6.58
ΑΡΑΙΓ
-0,44%
11.39
ΑΣΚΟ
+0,35%
2.84
ΑΣΤΑΚ
+3,78%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
+0,81%
9.9
ΑΤΤΙΚΑ
-1,65%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,35%
5.69
ΒΙΟΚΑ
+1,50%
2.03
ΒΙΟΣΚ
+6,73%
1.825
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,71%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,95%
1.56
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,69%
17.3
ΔΑΑ
-0,66%
7.808
ΔΑΙΟΣ
-4,88%
3.12
ΔΕΗ
-0,43%
11.64
ΔΟΜΙΚ
+1,98%
3.35
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,20%
0.311
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.63
ΕΕΕ
+0,36%
33.82
ΕΚΤΕΡ
-1,41%
1.954
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
-1,91%
2.05
ΕΛΛ
-1,45%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,75%
2.025
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.13
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-0,60%
1.66
ΕΛΧΑ
-1,63%
1.81
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,56%
1.3
ΕΤΕ
-0,53%
7.55
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.66
ΕΥΡΩΒ
-0,94%
2.011
ΕΧΑΕ
-1,29%
4.6
ΙΑΤΡ
-2,19%
1.56
ΙΚΤΙΝ
-0,13%
0.378
ΙΛΥΔΑ
+0,61%
1.64
ΙΝΚΑΤ
+0,10%
5
ΙΝΛΙΦ
+1,02%
4.95
ΙΝΛΟΤ
-0,85%
1.17
ΙΝΤΕΚ
-1,04%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,69%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-2,40%
1.22
ΙΝΤΚΑ
+1,44%
3.16
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
+3,16%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-0,65%
1.535
ΚΟΡΔΕ
+0,43%
0.469
ΚΟΥΑΛ
+0,35%
1.148
ΚΟΥΕΣ
-1,50%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,21%
12.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-2,20%
1.11
ΛΑΒΙ
-1,20%
0.822
ΛΑΜΔΑ
-1,12%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+1,12%
0.9
ΛΕΒΚ
-3,50%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-2,82%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-3,53%
2.46
ΜΑΘΙΟ
+2,49%
0.74
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.91
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.51
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-3,13%
3.4
ΜΙΝ
-5,83%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,53%
21.94
ΜΟΝΤΑ
+1,30%
3.89
ΜΟΤΟ
-2,21%
2.66
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,74%
24.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-1,00%
33.78
ΝΑΚΑΣ
+0,73%
2.76
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.924
ΞΥΛΚ
-1,97%
0.298
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
+0,37%
27.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.47
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,12%
0.844
ΟΤΕ
0,00%
14.99
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.22
ΠΑΙΡ
0,00%
1.02
ΠΑΠ
+0,86%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,10%
3.977
ΠΕΡΦ
-0,74%
6.73
ΠΕΤΡΟ
-0,49%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,64%
3.855
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
-0,83%
1.19
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.19
ΡΕΒΟΙΛ
-1,32%
1.87
ΣΑΡ
+0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,96%
0.365
ΣΙΔΜΑ
+0,89%
1.7
ΣΠΕΙΣ
-1,52%
6.5
ΣΠΙ
+0,60%
0.668
ΣΠΥΡ
-1,52%
0.13
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.27
ΤΖΚΑ
-1,35%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+0,92%
0.22
ΦΡΛΚ
+0,26%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-7,03%
0.595

Σταϊκούρας: Έργο μεγάλης οικονομικής σημασίας ο αυτοκινητόδρομος Ε65

Έργο μεγάλης οικονομικής και κοινωνικής σημασίας χαρακτήρισε το νότιο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, δηλαδή το τμήμα του δρόμου Ε65 από την ένωσή του με τον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης έως τον Κόμβο Ξυνιάδας, ο  υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, σημειώνοντας πως μηδενίζει την απομόνωση κρίσιμων περιοχών του ελλαδικού χώρου, φέρνοντάς τες, με ασφάλεια και ταχύτητα, στον λοιπό χώρο.

«Μια οδική υποδομή κομβικής σημασίας, που αλλάζει τις κλίμακες του χώρου και του χρόνου για την κοινωνική και οικονομική ζωή στην Κεντρική Ελλάδα, στη Θεσσαλία, στη Δυτική Μακεδονία και στην Ήπειρο, αλλά και ευρύτερα, σε όλη την Ελλάδα. Είναι σαφές ότι ο Ε65 θα δημιουργήσει σημαντικά οφέλη για τη γεωργική και την κτηνοτροφική παραγωγή, τη μεταποίηση, τη βιομηχανική παραγωγή και τις υπηρεσίες. Το έργο αυτό θα δημιουργήσει πολλές νέες, άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, τόσο κατά την κατασκευή του όσο, κυρίως, κατά τη λειτουργία του», συνέχισε ο υπουργός Οικονομικών.

Παράληλα, ο κ. Σταϊκούρας υπενθύμισε ότι ο Ε65 σχεδιάσθηκε, υπεγράφη η πρώτη σύμβαση παραχώρησης, έγιναν πρόδρομες εργασίες και άρχισε η κατασκευή του την περίοδο 2005-2009, από την τότε Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, υπό τον Κώστα Καραμανλή. Ωστόσο, με τις περιοριστικές πολιτικές που ξεκίνησαν το 2010, οι εργασίες διεκόπησαν.

«Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας – ΠΑΣΟΚ, υπό τον Αντώνη Σαμαρά, το 2013, επαναδιαπραγματεύθηκε τη σύμβαση παραχώρησης. Τότε επιλέχθηκε να προχωρήσει το πιο ώριμο από πλευράς απαλλοτριώσεων τμήμα, αυτό το οποίο συνδέει την Ξυνιάδα με τα Τρίκαλα. Από τις αρχές του 2015, το έργο συνεχίστηκε με Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, υπό τον Αλέξη Τσίπρα. Το ανωτέρω τμήμα παραδόθηκε τα Χριστούγεννα του 2017, και στις αρχές του 2019, ξεκίνησαν οι εργασίες για το νότιο κομμάτι, που ενώνει την πόλη της Λαμίας με την Ξυνιάδα», πρόσθεσε.

«Τα σημερινά εγκαίνια του έργου πιστοποιούν τη βούληση, την αποφασιστικότητα και την αποτελεσματικότητα της Κυβέρνησης για τη διαμόρφωση των όρων προώθησης της βιώσιμης ανάπτυξης, ισόρροπα, σε όλες τις περιοχές της πατρίδας μας. Προς αυτό το στόχο προχωρούμε όλοι μαζί, αταλάντευτα, συνεκτικά, συντονισμένα, αποτελεσματικά και δίκαια», τόνισε και πρόσθεσε «με την ολοκλήρωση και αυτού του τμήματος, η Λαμία, η Κεντρική Ελλάδα και όχι μόνο, πέραν των άλλων, συνδέεται ταχύτερα και ασφαλέστερα με την Ιταλία, την Κεντρική, Δυτική και Βόρεια Ευρώπη».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!